Wersja produkcyjna nie różni się od studyjnej, a jedynie w nazwie pojawiło się słowo Forte. To model klasy niższej średniej, który na niektórych rynkach sprzedawany będzie pod nazwą Cerato Koup.
Podstawową jednostką napędową jest dwulitrowy silnik benzynowy DOHC ze zmienną regulacją rozrządu o mocy 116 kW (158 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 195 Nm, który średnio zużywa 6,9 l/100 km paliwa. Kolejnym w ofercie jest czterocylindrowy o pojemności skokowej 2,4 l CVVT o mocy 129 kW (176 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 228 Nm, który z manualna przekładnią zużywa 7,4 l/100 km, a z automatyczną 7,6 l/100 km. Jednostka dwulitrowa dostępna jest z pięciostopniową przekładnią manualną lub czterostopniowym automatem. Do mocniejszego silnika montowana jest sześciostopniowa przekładnia manualna lub pięciostopniowy automat. Płyta podłogowa pochodzi z modelu Forte, który miał premierę podczas salonu samochodowego w Chicago.
Pierwsze w ciągu pięćdziesięcioletniej historii marki dwudrzwiowe coupé będzie oferowane w wersji EX lub SX. Podstawowa EX posiada 16-calowe koła z oponami o wymiarach 205/55 R16, SX otrzyma 17-calowe koła z oponami 215/45 R17. W standardowym wyposażeniu otrzymamy m.in. klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, system bez kluczyka, tempomat, wielofunkcyjne koło kierownicy, sześć poduszek powietrznych, ABS, ESP, system kontroli ciśnienia w kołach. Wersja SX otrzyma dodatkowo: sportowe fotele, pakiet skórzany, aluminiowe pedały, a za dopłatą – szklany dach.
Kia Koup ma długość całkowitą 4481 mm, szerokość 1765 mm i wysokość 1400 mm. Model ten będzie konkurował na rynku USA z m.in. Hondą Civic Coupe, Toyotą Sion tC, Chevroletem Kobalt i Fordem Focusem. Producent nie przewiduje wprowadzenia tego modelu na rynki europejskie.