Produkowany w koreańskich zakładach GM-Daewoo mały Chevrolet będzie miał bardziej wyrazisty design, lepsze wyposażenie od poprzednika i zmodyfikowane zawieszenie. Zmiany karoserii spowodowały również zmniejszenie współczynnika oporu powietrza z 0,39 do 0,34. Spark sprzedawany będzie w trzech wersjach wyposażeniowych i dwóch silnikowych. Podstawowa trzycylindrowa jednostka o pojemności 0,8 l dysponuje mocą 52 KM i ma zużywać średnio 5,2 l benzyny na 100 km, tj. o około 15 proc. mniej niż dotychczasowy model. Podobną oszczędność udało się uzyskać w większym silniku czterocylindrowym, o pojemności 1,0 l, osiągającym moc 66 KM, który pali średnio 5,6 l/100 km. Obydwie jednostki spełniają normy emisji spalin Euro 4 i dostępne będą z pięciostopniową, manualną skrzynią biegów.
Nadjeżdża Spark
Pod koniec kwietnia będzie można kupić w Europie nowy model Chevroleta Matiza. Na polskim rynku auto będzie oferowane pod nazwą Spark.