Ostatecznie Nissan wybrał klasyczne rozwiązanie i wersja okryta modelu 370Z może używać nazwy roadster. Składanie brezentowego dachu trwa 20 sekund. Jest on po wewnętrznej stronie pokryty materiałem chroniącym przed hałasem z zewnątrz, a tylna szyba jest ogrzewana.
Także Roadster otrzymał silnik najnowszej generacji oraz mniejszą i lżejsza karoserię. Rozstaw osi jest krótszy o 10 cm i ma obecnie 2550 mm. Długość całkowita zmniejszyła się o 66 mm do 4313 mm. Drzwi i pokrywa silnika wykonane zostały z aluminium, co także zmniejszyło masę całkowita pojazdu.
Standardem na rynek USA będą 18-calowe koła z oponami o rozmiarze 225/50 z przodu i 245/45 z tyłu. Tarcze hamulcowe na obu osiach mają średnicę 350 mm oraz dwa zaciski. Silnik benzynowy o pojemności skokowej 3,7 l V6znany z Nissana 370Z i Infiniti G37, może współpracować z sześciostopniowa przekładnią manualną lub siedmiostopniową automatyczną. Moc maksymalna 244 kW przy 7000 obr./min, ale ogranicznik umożliwia osiągniecie 500 obr./min więcej. Maksymalny moment obrotowy 366 Nm przy 5200 obr./min.Dla porównania model 350Z miał silnik o mocy 225 kW przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 363 Nm przy 4800 obr./min.