"Dlatego otworzymy nowy ośrodek, który zapewni naszym konstruktorom miejsce, atmosferę i narzędzia niezbędne do maksymalizacji procesu twórczego i konstrukcji naszych samochodów". "Prowadzenie zaawansowanych prac konstrukcyjnych w Rüsselsheim przyczyni się do dalszego wzmocnienia związków z działem technicznym i działem planowania - powiedział Bryan Nesbitt, Dyrektor GM Design Europe. "Nowy, technicznie zaawansowany ośrodek, pełniący rolę inkubatora kreatywności, ukazuje rolę, jaką GM przypisuje wartości stlistyki w procesie rozwoju marek GM Europe".Globalny dział stylistyki General Motors to wielonarodowy zespół, obejmujący jedenaście ośrodków na całym świecie. Biura połączone są wirtualnymi studiami, a przedsięwzięcia prowadzone są wspólnie na całym świecie. Działem zarządza Ed Welburn, wiceprezes GM ds. designu."Nowy ośrodek GM Europe to wartościowy dodatek do naszej globalnej sieci designu" - powiedział Welburn. "W naszej firmie odnaleźć można prawdziwą pasję, a nowy ośrodek pozwoli utrzymać w przyszłości istotne znaczenie designu w regionie europejskim i na całym świcie".GM Europe utworzy w Szwecji globalne Centrum Marki Saab, w którym działać będzie strategiczny zespół ds. stylistyki tych aut."Z perspektywy konstruktora, Saab ma ogromną historię, którą można wykorzystać - powiedział Nesbitt. "Dlatego chcemy mieć pewność, że przyszłe modele Saaba zachowają to stylistyczne "DNA", akcentujące związki z lotnictwem, i skandynawską estetykę, która pozwoliła Saabowi zachować odrębny styl przez niemal 60 lat". "Najważniejszym zadaniem nowego Centrum marki Saab jest stworzenie środowiska, w którym specjaliści będą mogli skoncentrować się na tym, co decyduje o unikalnym charakterze Saaba, a przez to zapewnić zachowanie tych właściwości we wszystkich aspektach: w stylistyce, w kwestiach technicznych, komunikacji marketingowej i innych" - powiedział Forster.
Nowe centra designu General Motors
General Motors Europe ogłosiło plan otwarcia nowego Europejskiego Centrum Designu na terenie zakładu w Rüsselsheim w styczniu 2006 roku w ramach działań zmierzających do dalszego wzmocnienia rozwoju produktu. "Stylistyka już jest jednym z najważniejszych elementów naszej działalności i będzie tak również w przyszłości" - stwierdził Carl-Peter Forster, prezes GM Europe.