- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku. To nasze pierwsze podium w Mistrzostwach Europy. Podczas całego rajdu uzyskiwaliśmy satysfakcjonujące czasy – wygraliśmy jeden oes, raz zajęliśmy 2 miejsce i ośmiokrotnie uplasowaliśmy się na 3 pozycji. Trasy były fantastyczne, auto spisywało się idealnie, z wyjątkiem wczorajszego dnia, gdzie w pewnym momencie pojawiały nam się na konsoli wszystkie możliwe alarmy. Ciężka praca całego zespołu w trakcie przygotowań zaowocowała świetnym wynikiem. Od czwartku nie było chwili wytchnienia, cały czas w czołówce stawki walczyliśmy o każdy ułamek sekundy. Cieszymy się bardzo z podium - powiedział na mecie Maciej Oleksowicz

Andrzej Obrębowski: - Na pierwszym odcinku ostatniej pętli dojechaliśmy do wypadku startującego przed nami Piero Longhi. Rozbity samochód leżał na dachu i blokował drogę. Dojechały kolejne załogi i wspólnymi siłami udało nam się postawić jego auto na kołach i pojechać dalej. W efekcie tego, czołówka zawodników otrzymała ten sam czas przejazdu. O kolejności na podium mógł zadecydować ostatni odcinek specjalny. Na to wszystko nakładała się loteria pogodowa. Dla odmiany ostatni odcinek był po suchym. My nie zdążyliśmy zmienić opon po perypetiach z Longhim. Złapaliśmy bardzo dobre tępo i dobrze czujemy się w samochodzie. Polubiliśmy ten rajd. Zeszłoroczny i tegoroczny wynik mówi sam za siebie. Impreza była udana, choć nie byliśmy przekonani, czy organizatorom uda się bezproblemowo przeprowadzić rajd z parkiem serwisowym w centrum miasta. A jednak wszystko wypadło znakomicie. Zarówno w czasie przygotowań jak i rajdu, spotkaliśmy się z dużą życzliwością i pomocą ze strony organizatora.

Zespół mechaników zostaje w Rijece. W ciągu 3 dni przebudują kompletnie auto ze specyfikacji asfaltowej na szutrową. Bezpośrednio stąd wyjadą do Stambułu. Już za niespełna 2 tygodnie warszawska załoga startuje w kolejnej eliminacji Mistrzostw Europy – Rajdzie Bosphorus w Turcji.

Nieoficjalna klasyfikacja generalna 38 Rajdu Chorwacji:

1. Luca Rossetti i Chiarcossi Matteo (Fiat Grande Punto S2000);

2. Luca Betti i Maurizio Barone (Peugeot 207 S2000) - 01:42.1min.;

3. Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski (Ford Fiesta S2000) - 02:51.9min.;

4. Dimitar Iliev i Yanaki Yanakiev (Škoda Fabia S2000) - 04:24.5min.;

5. Szymon Ruta i Sebastian Rozwadowski (Peugeot 207 S2000) - 06:05.1min.;

6. Antonín Tlusťák i Jan Škaloud (Škoda Fabia S2000) - 07:00.8 min.;

Klasyfikacja kierowców Mistrzost Europy po dwóch eliminacjach

1. Rossetti - 85,

2. Betti - 47,

3. Oleksowicz - 31,

4. Travaglia - 28,

5. Iliew - 25,

6. Perico - 21,

7. Ruta - 12,

8. Tlustak - 10,

9. Albertini - 9,

10. Longhi - 7