Charakterystyczne elementy stylistyki to szeroki przód i stylizowane w kształcie "skrzydeł" tylne światła oraz "ostrze" zarysu linii bocznej, które zaczyna się dokładnie za przednimi kołami i sunie przez cały bok nadwozia. Obydwa detale przydają Insigni prężnego, ale pełnego wdzięku uroku.Odzwierciedleniem samochodu z zewnątrz są kształty i powierzchnie wnętrza, które wykonano z najwyższej jakości materiałów.Tablica rozdzielcza wije się od panelu przyrządów aż do drzwi w finezyjny sposób, "biorąc" w objęcia pasażerów. Wiemy już, że motyw skrzydła będzie powtarzał się we wszystkich nowych Oplach. Czerwone podświetlenie wnętrza emituje ciepłą, luksusową aurę. Duży nacisk położono na fotele, które ustalają najwyższe standardy pod względem ergonomii, komfortu i bezpieczeństwa.Insignia zadebiutuje w niespotykanie szerokim wyborze siedmiu rodzajów silników. Wszystkie spełniają normy emisji spalin Euro 5 i występują zarówno z manualną jak i automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów. Cztery rodzaje silników benzynowych oferowane są od czterocylindrowej jednostki 115 KM do V6 o mocy 260 KM. Trzy nowe, 2 litrowe silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem, będą dostępne z mocą wyjściową w zakresie od 110 do 160 KM. Później linia silników Insigni zostanie uzupełniona o wersję EcoFLEX oferującą bardzo niską emisję CO2.Insignia w wersji sedan i hatchback zadebiutuje 22 lipca podczas London Motor ShowNowy Opel trafi do salonów na początku listopada. Insignia została zaprojektowana w International Technical Development Center GM Europe w Rüsselsheim, w Niemczech, gdzie również jest produkowana.źrodło: Mototarget
Opel Insignia od środka - pierwsze zdjęcia wnętrza nowego Opla
Insignia kusi płynną, silną sylwetką przywodzącą na myśl coupé. Rzeźbiony kształt nadwozia podkreśla charakterystyczna osłona chłodnicy z na nowo zaprojektowanym znakiem Opla.