Nie chcę, by zabrzmiało to jakoś wyniośle, protekcjonalnie i niegrzecznie, ale z motoryzacyjnego punktu widzenia Europa jest na wyższym poziomie cywilizacyjnego rozwoju niż Ameryka Południowa.
No i co z tego? Ano to, że brazylijski Peugeot 207 to de facto europejski Peugeot 206. U nas model z serii 6 to już przestarzała maszyna, ale w Brazylii to wciąż bardzo nowoczesny model. Odmłodzone nadwozie nowego pikapa otrzymało kilka dodatków, dzięki którym wygląda całkiem fajnie.
Hoggar potrafi wziąć na plecy 1151 l bagażu o masie 751 kg. Wysokość ładunku – nieograniczona. To tyle co nic w porównaniu z pewnym Fordem. Pod maską Peugeota pracuje silnik benzynowy 1,4 l lub 1,6 l. A skąd się wzięła nazwa? Hoggar to prototyp z 2003 roku, który nie jest pikapem, ale terenówką stworzoną do szaleństw po pustyniach.