Rok 2006 był pomyślny dla europejskich przedsięwzięć Chevroleta. Dealerom udało się sprzedać ponad 340 tys. samochodów, co oznacza 1,6% udział w rynku. Mocną pozycję Chevrolet ma zwłaszcza w Rosji oraz w Europie Środkowej i Wschodniej. Końcowa liczba uwzględnia 48.800 samochodów wyprodukowanych w zakładzie GM-Avtovaz i w fabrykach GM w USA. Z Korei Południowej przywieziono ok. 292.800 samochodów, co oznacza wzrost o 21,5 % w stosunku do roku 2005. Podobnie jak w grudniu 2005 również w ostatnim miesiącu 2006 roku Chevrolet odniósł sukces sprzedając ponad 30.000 pojazdów (o 5000 więcej niż w grudniu 2005).
Chevrolet w zeszłym roku wzmacniał swoją pozycję przede wszystkim w Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie sprzedał ponad 188.000 samochodów (o 33,5 % więcej w stosunku do roku 2005). W Rosji spółka sprzedała 111.400 pojazdów (w tym 43.300 pochodziło z zakładu GM-Avtovaz lub bezpośrednio z USA), co w porównaniu do 67 tys. samochodów sprzedanych w roku 2005 oznacza fenomenalny sukces.
Chevroletowi dobrze powodziło się również w Niemczech (23.480 sztuk, + 13 %), we Włoszech (36.750 szt., + 5,3 %) czy Hiszpanii (28.410 szt., + 4,9 %).
W roku 2007 gama silników poszerzy się o jednostki wysokoprężne, które w Europie są przepustką do jeszcze większej ekspansji marki.
Źródło: Komunikat prasowy Chevroleta