Megane Coupé-Cabrio wyposażone jest, podobnie jak poprzednik, w dwuczęściowy, elektrycznie składany dach. To, co go wyróżnia na tle konkurentów, to przeszklona środkowa część i czarne wykończenie, szczególnie atrakcyjne w przypadku białego nadwozia.
Przemiana z coupé w cabrio i na odwrót trwa raptem 21 s. Jeśli bagażnik wypełniony jest dachem, wówczas można do niego zapakować 211 l, a jeśli dach jest na swoim miejscu, to wtedy możemy poszaleć z bagażami, bo mamy do dyspozycji aż 417 l pojemności.
Pod maską znajdą się silniki znane z innych wersji Megane – benzynowe mają moc 110, 130 i 140 KM, natomiast turbodiesle 110, 130 i 160 KM. Renault obiecuje wysoki poziom bezpieczeństwa, bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy. Dlaczego mielibyśmy w to nie wierzyć?
Megane Coupé-Cabrio to już drugi kabriolet Renault, który zadebiutuje w Genewie. Znacie już model Wind z niepowtarzalnym, bo obracającym się dachem. Nie znacie?