W Rajdzie wzięło udział 40 załóg z Polski, Czech i Niemiec. Trasa wiodła z Wisły, przez czeską Lucinę do Ostrawy, a stamtąd do Rybnika i Katowic. Wystawione na rynku w Rybniku, odrestaurowane pojazdy ściągnęły tłumy widzów. Najstarszym autem w tym pokazie był perfekcyjnie odrestaurowany przez polskiego kolekcjonera Mercedes z 1912 roku.Na rynku w Katowicach odbył się konkurs elegancji. Kierowcy i załogi zabytkowych aut występowały w strojach z epoki, z jakiej pochodzi samochód. W Rajdzie wzięły udział zabytkowe Tarty (kilka z lat 20. i 30.), Skody, Citroeny, Aero, Volvo, Wartburgi, BMW, MG. Przyjechało też kilkanaście Mercedesów z Klubu Zabytkowych Mercedesów Polska. W tej grupie najstarszy był model 170 kabrio z 1939 roku po mistrzowsku odrestaurowany przez Tadeusza Gacha z Pawłowic. Wielkie brawa zebrały też: perfekcyjnie odbudowany przez poznańskiego kolekcjonera Mercedes 170 S z 1950 roku, sportowa 190 SL z 1961 roku Czesława Gąsiora oraz Mercedes 300 C "Adenauer" z 1955 roku.
Galeria zdjęć
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych
Śląski Rajd Pojazdów Zabytkowych