szkół. Spółki Grupy PZU finansują całe przedsięwzięcie. We wrześniu do szkół dostarczono "odblaskowe paczki" m.in. z kasetą wideo z filmem edukacyjnym, ankietą-rebusem, książeczki do kolorowania oraz plakat informujący o konkursie plastycznym pt. "Po zebrze i gęsiego, kto doda coś do tego". Udział w nim, uwarunkowano prawidłowym rozwiązaniem przysłanych rebusów. Prace zbiorowe można wykonać dowolną techniką. Komplet zgłoszeniowy powinien być nadesłany w terminie od 30 września do 14 grudnia na adres: Access-Pragma Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa. Zwycięska klasa pojedzie na wycieczkę do EuroDisneylandu.
Świeć przykładem!
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego ruszyła druga edycja akcji "Odblaskowe pierwszaki", w której weźmie udział ponad 450 tys. pierwszaków z 16 tys.