Polo GTI ma nowy przedni zderzak, 17-calowe obręcze, obniżone o 15 mm i utwardzone zawieszenie oraz groźnie wyglądające wydechy. Zwróćcie też uwagę na tylne światła LED w kształcie znanym z Golfa R.
Wewnątrz są sportowe fotele, spłaszczona w dolnej części kierownica i krata na fotelach. Ok., dobrze to wygląda, ale głowy nie urywa. Można się było tego spodziewać, zero zaskoczenia. Polo GTI to Golf GTI w wersji mini.A co czeka pod maską? Polo GTI wyposażone jest w silnik 1,4 TSI, który wzmocniono kompresorem (daje power do 3 tys. obr./min) i turbosprężarką (wchodzi do akcji przy 3 tys. obr./min).
Moc? 180 KM. Sprint do setki? 6,9 s. Prędkość maksymalna? 229 km/h.Silnik ożeniono z 7-biegowym, dwusprzęgłowym automatem. Aby Polo GTI dobrze spisywało się w zakrętach, Volkswagen dorzucił system ESP z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego przedniej osi. Sprzedaż auta ruszy latem. Nie możecie się już doczekać?