Akcja dotyczy głównie modeli Accord wyprodukowanych w latach 1999-2000 oraz Civiców (1998-1999). Niestety, przedstawicielstwo Hondy nie było w stanie udzielić nam informacji, ile aut w Polsce będzie musiało przejść kontrolę. Problemy z wadami produkcyjnymi dotknęły również koncernu Volkswagena. W Skodach Octaviach wyprodukowanych w 2001 r. wykryto usterkę modułu sterującego pracą ABS-u. Wadliwy element co prawda nie ma wpływu na działanie całego układu hamulcowego, ale może spowodować, że system zapobiegający blokowaniu kół nie zadziała. Ten problem dotyczy około 700 Octavii sprzedanych na terenie naszego kraju. Ich właściciele zostaną powiadomieni przez dilerów. W Volkswagenach Polo (1998-2000) wykryto nieszczelność w przewodach ciśnieniowych wspomagania hamulców, co może spowodować, że trzeba będzie mocniej naciskać na hamulec. Według polskiego przedstawicielstwa Volkswagena problem ten dotyczy około 16 tys. aut sprzedanych w naszym kraju. Ich właściciele zostaną powiadomieni listownie. Problemy nie ominęły również Toyoty i jej Corolli. Dotyczą one montażu elementów łącznych tylnego zawieszenia. Do serwisów zostanie wezwane około 36 tys. aut w Europie. W Polsce na kontrolę będzie musiało się udać 1,5 tys. posiadaczy nowej Corolli. Wszystkie pojazdy, wzywane do serwisu, zostały wyprodukowane w Wielkiej Brytanii.
Wezwania do serwisu
Kolejne akcje wzywania aut do serwisów. Z powodu wadliwego działania zapłonu Honda wzywa do serwisów właścicieli prawie 2,5 mln aut.