Auto Świat Wiadomości Aktualności Wiemy, ile będzie kosztował nowy chiński SUV. MG HS szokuje ceną

Wiemy, ile będzie kosztował nowy chiński SUV. MG HS szokuje ceną

Poza schematami — to hasło reklamowe, którym MG zachęca do zainteresowania się nowym, a raczej poliftingowym modelem HS. I faktycznie można odnieść wrażenie, że chiński producent zrywa ze schematami, a przynajmniej tak jest w kwestii cen. Już w chwili debiutu rynkowego auto oferowane jest w promocji i całkowicie nowego SUV-a możemy kupić za niecałe 110 tys. zł.

Nowa generacja chińskiego SUV-a MG HS
Zobacz galerię (7)
SAIC MOTOR
Nowa generacja chińskiego SUV-a MG HS

Kiedy nowy SUV MG HS ujrzał światło dzienne, trudno było nie zwrócić uwagi na niezwykle atrakcyjny wygląd tego modelu. Nowoczesny design nadwozia idzie w parze z równie przyjemnym dla oka projektem wnętrza. I nic dziwnego, w końcu nowy HS został zaprojektowany z myślą o europejskich klientach, dlatego stylistycznie nieco różni się od projektu przygotowanego na rodzimy chiński rynek.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Nowy MG HS — na razie tylko z silnikiem spalinowym, za to w niskich cenach

Najnowszy HS ma być dostępny w dwóch wersjach napędowych. Podstawowa napędzana jest silnikiem benzynowym o mocy 170 KM, łączonym z 6-biegową przekładnią manualną lub 7-biegową DCT. Alternatywą jest hybrydowy napęd, w którym silnik spalinowy 1.5 o mocy 142 KM wspomagany jest przez jednostkę elektryczną o mocy 209 KM. Obie wersje miały zadebiutować w Polsce w tym samym czasie, ale wszystko wskazuje na to, że hybryda PHEV pojawi się w późniejszym terminie.

MG nareszcie ujawniło polskie ceny modelu HS. Ten dość duży SUV — auto ma 4655 mm długości, 1890 mm szerokości i 1664 mm wysokości — dostępny jest w dwóch wersjach wyposażenia: Excite oraz Exclusive. Ta pierwsza z przekładnią manualną kosztuje 117 900 zł, druga jest o 11 tys. zł droższa. Chcąc cieszyć się wygodą, jaką zapewnia skrzynia DCT, trzeba do cen doliczyć dodatkowe 9 tys. zł. Już powyższe ceny prezentują się bardzo atrakcyjnie, a tymczasem MG przygotowało na starcie promocję. Dzięki niej najtańszą odmianę HS-a można kupić już za 109 900 zł. Wersja Excite z przekładnią DCT kosztuje 118 900 zł. Po dopłacie 11 tys. zł możemy cieszyć się bogatszym wyposażeniem zarezerwowanym dla wersji Exclusive.

Nowy MG HS — bogate wyposażenie w standardzie

Mimo bardzo atrakcyjnych cen HS jest bogato wyposażony. Do standardu należą m.in. adaptacyjny tempomat (auta z przekładnią DCT), automatyczne reflektory LED, tylne czujniki parkowania, kamera cofania, wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą, cyfrowy kokpit z ekranem o przekątnej 12,3 cala, dotykowy ekran w konsoli centralnej (również o przekątnej 12,3 cala), a nawet nawigacja satelitarna i elektrycznie regulowany fotel kierowcy.

Jeśli powyższe wyposażenie jest zbyt ubogie, można zdecydować się na wersję Exclusive. Tę rozpoznamy m.in. po czujnikach parkowania z przodu, elektrycznie regulowanym i podgrzewanym przednim siedzeniom, systemie audio z ośmioma głośnikami (w standardzie sześć głośników), automatycznej klimatyzacji dwustrefowej, kamerze 360 st., czy też elektrycznie sterowanej klapie bagażnika.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy: