Kiedy nowy SUV MG HS ujrzał światło dzienne, trudno było nie zwrócić uwagi na niezwykle atrakcyjny wygląd tego modelu. Nowoczesny design nadwozia idzie w parze z równie przyjemnym dla oka projektem wnętrza. I nic dziwnego, w końcu nowy HS został zaprojektowany z myślą o europejskich klientach, dlatego stylistycznie nieco różni się od projektu przygotowanego na rodzimy chiński rynek.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoNowy MG HS — na razie tylko z silnikiem spalinowym, za to w niskich cenach
Najnowszy HS ma być dostępny w dwóch wersjach napędowych. Podstawowa napędzana jest silnikiem benzynowym o mocy 170 KM, łączonym z 6-biegową przekładnią manualną lub 7-biegową DCT. Alternatywą jest hybrydowy napęd, w którym silnik spalinowy 1.5 o mocy 142 KM wspomagany jest przez jednostkę elektryczną o mocy 209 KM. Obie wersje miały zadebiutować w Polsce w tym samym czasie, ale wszystko wskazuje na to, że hybryda PHEV pojawi się w późniejszym terminie.
MG nareszcie ujawniło polskie ceny modelu HS. Ten dość duży SUV — auto ma 4655 mm długości, 1890 mm szerokości i 1664 mm wysokości — dostępny jest w dwóch wersjach wyposażenia: Excite oraz Exclusive. Ta pierwsza z przekładnią manualną kosztuje 117 900 zł, druga jest o 11 tys. zł droższa. Chcąc cieszyć się wygodą, jaką zapewnia skrzynia DCT, trzeba do cen doliczyć dodatkowe 9 tys. zł. Już powyższe ceny prezentują się bardzo atrakcyjnie, a tymczasem MG przygotowało na starcie promocję. Dzięki niej najtańszą odmianę HS-a można kupić już za 109 900 zł. Wersja Excite z przekładnią DCT kosztuje 118 900 zł. Po dopłacie 11 tys. zł możemy cieszyć się bogatszym wyposażeniem zarezerwowanym dla wersji Exclusive.
Nowy MG HS — bogate wyposażenie w standardzie
Mimo bardzo atrakcyjnych cen HS jest bogato wyposażony. Do standardu należą m.in. adaptacyjny tempomat (auta z przekładnią DCT), automatyczne reflektory LED, tylne czujniki parkowania, kamera cofania, wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą, cyfrowy kokpit z ekranem o przekątnej 12,3 cala, dotykowy ekran w konsoli centralnej (również o przekątnej 12,3 cala), a nawet nawigacja satelitarna i elektrycznie regulowany fotel kierowcy.
- Przeczytaj także: Sprawca wykroczenia może skutecznie utrudnić pokrzywdzonym dochodzenie swoich praw
Jeśli powyższe wyposażenie jest zbyt ubogie, można zdecydować się na wersję Exclusive. Tę rozpoznamy m.in. po czujnikach parkowania z przodu, elektrycznie regulowanym i podgrzewanym przednim siedzeniom, systemie audio z ośmioma głośnikami (w standardzie sześć głośników), automatycznej klimatyzacji dwustrefowej, kamerze 360 st., czy też elektrycznie sterowanej klapie bagażnika.