Almeco - wyłączny importer samochodów Ssangyong w Polsce oferuje w sprzedaży model Rexton z homologacją ciężarową spełniający wymogi Ministerstwa Finansów. Wyżej wymienioną homologację posiadają Rextony  z silnikami diesla. Oferta obejmuje 120 konny silnik o pojemności 2,9 litra oraz nowoczesnego turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem typu common rail o pojemności 2,7 litra i mocy 165KM.

Ssangyong Rexton  to atrakcyjna, dynamiczna sylwetka nadwozia, oraz solidna tradycyjna rama podwozia, typowa dla prawdziwych samochodów terenowych.  Wnętrze Rextona jest przestronne i komfortowe. Swobodnie będą tu podróżowały nawet wysokie osoby. Składane w proporcji 60/40 siedzenia tylnego rzędu znacznie poprawiają walory użytkowe pojazdu, umożliwiając załadunek sporego bagażu lub sprzętu sportowego. Pojemność bagażnika wynosi 580 dm3 (1070 dm3 pod sufit) a po złożeniu tylnych siedzeń wzrasta do 1930 dm3. Uwagę zwraca mnóstwo schowków. W samym tylko dachu znaleźć można aż trzy, w tym dwa na okulary. Na każdym kroku widać, że koreański producent postawił na jakość wykończenia Rextona i jego wizualną atrakcyjność. Skóra na sterowanych elektrycznie fotelach z pamięcią ustawień (dla 3 osób), drewniana imitacja na konsoli i drzwiach, wysokiej klasy sprzęt audio, elektrycznie sterowane szyby i lusterka zewnętrzne, podwójne podświetlane osłony przeciwsłoneczne czy akustyczny system wspomagania parkowania to tylko niektóre elementy wyposażenia standardowego wersji Super Lux.

Napęd Rextona w jeździe szosowej jest przekazywany na tylne koła, w terenie można skorzystać z reduktora. Wybór odpowiedniego napędu odbywa się przełącznikiem umieszczonym na desce rozdzielczej. Napęd na przednią oś można włączyć  manualnie podczas jazdy z prędkością do 100 km/h, natomiast żeby włączyć reduktor, należy się zatrzymać. W wersji z silnikiem o pojemności 3,2 i 2,7 litra dostępny jest system napędu stałego na 4 koła - TOD (torque on demand). W wersjach wyposażonych w TOD w czasie jazdy po dobrej, suchej nawierzchni niemal cały moment obrotowy przenoszony jest na tylną oś pojazdu. Przez to zmniejsza się zużycie paliwa. W momencie, gdy tylne koła zaczynają tracić przyczepność wskutek zmiany nawierzchni lub gwałtownego przyspieszania - za pomocą magistrali CAN - część momentu obrotowego jest automatycznie przenoszona na koła przednie.

Ssangyong Rexton dostępny jest w 8 kolorach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia oraz do wyboru z 3 silnikami. Obok dwóch diesli pod maską znajdziemy 220 konny silnik benzynowy o pojemności 3,2 litra. Wszystkie silnik wykorzystane do napędu Rextona wykonane zostały w technologii Mercedesa.

Zobacz ceny Rextona