Auto Świat Wyścigowy Volkswagen Golf na prąd

Zwolennicy konwencjonalnych źródeł zasilania zapewne patrzą z niedowierzaniem na to co się dzieje. Kto wcześniej słyszał by torowe samochody były na prąd? A jednak, Volkswagen przy współpracy z firma Revozport stworzył projekt Razor 7E. Choć nazwa sugeruje doświadczenia z jazdy na najwyższym poziomie, w rzeczywistości takie nie są. Do napędu 7E służy ten sam silnik co w przedliftingowym e-Golfie, generujący 115KM ale za to 270 Nm momentu obrotowego dostępnego od samego dołu.

Za to wnętrze zostało przygotowane profesjonalnie i pod tym względem to rasowa wyscigówka. Zamontowano klatkę bezpieczeństwa, sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa oraz system gaśniczy.

Żródło: TopGarage

Wygląd zewnętrzny również nie pozostawia złudzeń co do charakteru 7E. Pojawił się nowy, rozbudowany pakiet aerodynamiczny. Przy przednim zderzaku zamontowano karbonowy splitter rodem z 911 GT3 RS oraz boczne lotki. Za trakcje odpowiada regulowane zawieszenie KW oraz opony typu slick, a za odpowiednio krótką drogę hamowania nowy układ hamulcowy Brembo. Na dachu zamontowano większy spoiler, a w tylnym zderzaku dyfuzor, jednak uwagę najbardziej przykuwają czerwone haki holownicze. Niby detal ale nadający charakteru.

Co do osiągów, no cóż, Tesli nie pobijemy, a okrążenie Nurburgringu zajmie całą wieczność, ale dzięki redukcji masy oraz poprawionej aerodynamice całkiem sprawnie radzi sobie w środowisku miejskim. Zapewne świetnie odnajdzie się w e-Touring Car Challenge na ulicach Hong-Kongu.

Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków