Najciekawszą wydaje się zapowiedź wprowadzenia w 2008 r. do sprzedaży modelu coupe, który miałby być następcą znanego z lat siedemdziesiątych VW Scirocco. Choć oficjalnie jeszcze przedstawiciele koncernu nie potwierdzili tej informacji, to prawdopodobnie auto to nazywać się będzie Rivo. Tym razem auta nie zaprojektuje, jak to było w przypadku Scirocco, Giugiaro, a dział projektowy VW pod przewodnictwem Murata Gunaka. Następca Scirocco zostanie zbudowany na platformie Golfa, podobnie jak Eos, i ma konkurować m.in. z Audi A3 i Mini Cooper. Bazowym silnikiem mającym napędzać to mierzące 4,20 m długości auto ma być 1,4-litrowy silnik turbo o mocy 170 KM zapożyczonym od Golfa GTI. Najmocniejszą jednostką zaś silnik V6 o poj. 3,2 l i mocy 247 KM.

Scirocco to jednak kwestia dalszej przyszłości. Już w październiku w Tokio zadebiutuje VW Polo GTI napędzany 150-konny silnikiem, który ma być mniejszą i tańszą wersją bardziej popularnego Golfa GTI. Z kolei w przyszłym roku pojawi się Polo w wersji Eco z silnikiem 1,4 TDI, który dzięki "odchudzeniu" auta, zastosowaniu lżejszych materiałów i bardziej aerodynamicznej sylwetce spalać będzie jedynie 3,6 l ropy na 100 km. A w 2008 czeka nas kolejna zmiana Polo, który ponownie zostanie nieznacznie powiększony.

Już w przyszłym roku VW zamierza wprowadzić aż trzy propozycje przeznaczone dla fanów offroadu. Pojawią się specjalne wersje modeli Golf, Polo i Fox z napędem na przednią oś. Taka wersja Foxa już teraz jest dostępna na rynku brazylijskim z 1,6-litrowym silnikiem hybrydowym.

Jeśli chodzi o połączenie napędu standardowego (benzynowego) z elektrycznym to wspólnie z Audi oraz Porsche powstać ma jednostka hybrydowa, która jako pierwsza pojawi się w modelu Jetta przeznaczonej na rynek amerykański. W późniejszym czasie przewidziana jest ona także dla Touarega.

Zmiany, głównie nadwozia, dotkną także model Beetle, który bardziej ma nawiązywać do swojego protoplasty, czyli popularnego Garbusa. Za zmiany, podobnie jak w przypadku Scirocco, odpowiedzialny będzie Murat Gunak.

Na 2007 rok przewidziany już został facelift obecnej generacji Golfa, która stylistycznie będzie bardziej zbliżona do Jetty czy nawet Passata. Odświeżone w dalszej kolejności zostaną także modele Sharan, który już nie będzie budowany na płycie Forda, lecz od Passata, oraz Phaeton.

Oczywiście nie można zapomnieć o zaplanowanym na 2008 r. kompaktowym aucie terenowym.