Zmiany są tak niewielkie, że jeśli wam o nich nie powiemy, to pewnie ich nie zauważycie. Tak więc mówimy, byście zauważyli: prototyp ma inny kolor nadwozia, większe koła, szklany dach i inaczej wykończone wnętrze.
Ponadto ma przód przeniesiony z DB9, podczas gdy wersja seryjna ma odrobinkę inne światła i dodatkowe przetłoczenie na zderzakach, przez które wygląda trochę tak, jakby miała zapadnięte policzki. Ale i tak wygląda rewelacyjnie!
Czy znacie inne tego typu auto, które byłoby tak piękne? Mercedes CLS wygląda jak topniejąca klasa E lub jak banan, a Porsche Panamera może i jest technologicznym gigantem, ale jest paskudna, spójrzmy prawdzie w oczy. Możemy stwierdzić, że Aston Martin Rapide to najpiękniejszy czterodrzwiowy samochód świata. Kropka.
Silnik w seryjnym Rapidzie to ten sam (V12 o mocy 470 KM), który zastosowano w prototypie. Nie zmieniły się także liczba miejsc (cztery) i liczba okrągłych wydechów (dwa). Lubimy, gdy prototypy wchodzą do produkcji seryjnej bez większych zmian. Naprawdę to lubimy.
Galeria zdjęć
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide
Aston Martin Rapide vs Rapide