Nowy model ze stajni Brabusa jest bazowany na Mercedesie Klasy C. Otrzymał on nową, sześciocylindrową jednostkę silnikową. Nadwozie wzbogacono o pakiet aerodynamiczny, natomiast całość została zawieszona na specjalnie przygotowanym zawieszeniu oraz osadzona na 20-calowych felgach z lekkich stopów. Na to wszystko Brabus daje "gwarancję tuningową" na trzy lata lub 100 tysięcy kilometrów.

Pod maską samochodu umieszczono specjalnie przygotowaną jednostkę silnikową w widlastym ułożeniu sześciu cylindrów. Jej maksymalna moc szacowana jest na 322 KM. Moment obrotowy jakim dysponuje ten motor wynosi 420 Nm przy 4.200 obr./min. Wyniki potwierdza przyspieszenie do "setki" w 5,9 sekundy oraz prędkość maksymalna wynosząca 275 km/h.

Brabus przygotował także specjalne pakiety tuningowe dla reszty modeli należących do Klasy C. Dla aut wyposażonych w silniki wysokoprężne CDI dostępny będzie tzw. "kit" PowerXtra. Na początku listy znajduje się wersja D2 (III), która zwiększa moc standardowej jednostki o 39 koni, natomiast moment obrotowy podskakuje do wartości 385 Nm. Dla topowego turbodiesla C 320 CDI przeznaczono pakiet D6 (III). Dzięki niemu nowy Mercedes będzie miał pod maską 48 koni więcej, a jego maksymalny moment obrotowy będzie wynosić 590 Nm. Usportowiony diesel będzie się rozpędzał do "setki" w przeciągu 6,9 sekundy, natomiast jego wskazówka prędkościomierza dosięgnie wartości 250 km/h.

Poza dynamicznymi osiągami, tuningowane przez Brabusa Mercedesy będą wyposażone w poczwórny, nierdzewny wydech ze stali. Na specjalną okazję przygotowano felgi z lekkich stopów o rozmiarach 17, 18, 19 oraz 20 cali. Do zestawu dołączane jest nowe, obniżone i utwardzone zawieszenie. Cena samochodów i pakietów nie jest jeszcze znana.