Na kanwie sukcesu samochodów Chrysler Pacifica i Chrysler Crossfire Coupe w roku 2003 zasługą modeli ubiegłorocznych - Chrysler 300, Chrysler PT Cruiser Convertible (Cabrio), Chrysler Town & Country oraz Chrysler Crossfire Roadster stał się 27-procentowy wzrost sprzedaży (w porównywalnej skali rocznej). Równie ważny jest fakt, iż pojazdy te przyciągnęły nową klientelę, w tym także dotychczasowych nabywców marek importowanych i luksusowych.

Dla Chryslera 300 C- najczęściej nagradzanego nowego samochodu w historii motoryzacji rok 2004 zakończył się sprzedaniem 107.184 sztuk, czyli o niemal 92.000 sztuk lub 600 procent więcej (w stosunku rocznym) od poprzedniego modelu 300M. Chrysler Crossfire z kolei - wciąż sprzedaje się lepiej niż wszyscy rywale z importu oraz klasy luksusowej - m.in. Audi TT, BMW Z4, Cadillac XLR, Lexus SC430 oraz cała gama Porsche.

Inne modele Chryslera - PT Cruiser, Pacifica, Sebring oraz Grand Voyager zanotowały również wzrost sprzedaży w ubiegłym roku, przy czym amerykańskim bestsellerem w segmencie kabrioletów pozostał w dalszym ciągu Chrysler Sebring Convertible.

"Chrysler jest niewątpliwie ‘na fali’ - dzięki nowym produktom mamy więcej ruchu u dealerów, więcej zainteresowanych klientów i więcej sprzedaży" - mówi Jeff Bell, wiceprezes Chrysler Group - "Właśnie w zeszłym roku - wprowadzając funkcjonalny system siedzeń i schowków Stow n’Go w modelu Grand Voyager, paliwo-oszczędny układ zmiennej pojemności czynnej MDS w Chryslerze 300 C oraz naprawdę czteroosobową kabinę z otwieranym do wewnątrz bagażnikiem w PT Cruiserze Convertible - pokazaliśmy zdolność tworzenia nowoczesnych i konkurencyjnych cenowo produktów o wysokiej wartości dla klienta. Atrakcją marki Chrysler jest dobry produkt, a nie jego cena" - powiedział prezes Bell.