Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Cupra Tavascan

Cupra Tavascan

Taki SUV klasy średniej za 671 zł netto miesięcznie? Tak, tylko trzeba się pospieszyć
Aktualności

Taki SUV klasy średniej za 671 zł netto miesięcznie? Tak, tylko trzeba się pospieszyć

Służbowe samochody Roberta Lewandowskiego i Ewy Pajor mają ten sam napęd. Ale są inne
Aktualności

Służbowe samochody Roberta Lewandowskiego i Ewy Pajor mają ten sam napęd. Ale są inne

Autor Filip Trusz
Filip Trusz
MG HS, Cupra Tavascan i Ford Tourneo Courier już po testach zderzeniowych Euro NCAP. Jeden z modeli rozczarował
Aktualności

MG HS, Cupra Tavascan i Ford Tourneo Courier już po testach zderzeniowych Euro NCAP. Jeden z modeli rozczarował

Trzy nowe samochody — Tavascan, HS oraz Tourneo Courier — zostały sprawdzone przez Euro NCAP pod kątem bezpieczeństwa. Tylko użytkownicy dwóch modeli mogą cieszyć się maksymalnym poziomem zabezpieczeń. Zaskoczeniem może być wynik uzyskany przez jeden z europejskich modeli.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Pojechałem na Kongres Nowej Mobilności 2024 w Łodzi. Jestem pod wrażeniem
Aktualności

Pojechałem na Kongres Nowej Mobilności 2024 w Łodzi. Jestem pod wrażeniem

Polskie premiery czterech SUV-ów i jednego kombi, 150 wystawców oraz 400 prelegentów — tegoroczna edycja Kongresu Nowej Mobilności zapowiadała się bardzo interesująco. Kiedy jednak dotarłem do łódzkiego EXPO, okazało się, że rzeczywistość potrafi być jeszcze lepsza niż trailer.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
Sprawdziłem, jak jeździ nowa Cupra Tavascan. Szybka, ale mało sportowa
Testy

Sprawdziłem, jak jeździ nowa Cupra Tavascan. Szybka, ale mało sportowa

Cupra Tavascan to nowy, elektryczny model hiszpańskiego producenta. Samochód będzie występował w dwóch wersjach mocy oraz z napędem na tył lub na wszystkie koła. Podczas pierwszych jazd miałem okazję przekonać się, jak sprawuje się topowa, 340-konna odmiana VZ.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
99 premier motoryzacyjnych 2024 r. Spokojnie, jest mnóstwo spalinowych aut
Aktualności

99 premier motoryzacyjnych 2024 r. Spokojnie, jest mnóstwo spalinowych aut

Jeśli myślisz "eee, po co to czytać, tu i tak będą same elektryki", to możesz spokojnie kontynuować lekturę, bo 2024 obrodzi także w spalinowe nowości. To w ogóle będzie wyjątkowy i wyjątkowo różnorodny rok: na rynek trafi pierwsza Alfa Romeo z polskiej fabryki, po 28 latach przerwy powróci Renault 5 (ale w nowej odsłonie), a Dacia zaoferuje aż dwa zupełnie nowe SUV-y. Dla wielu 2024 r. przyniesie też mały zmierzch czasów – gamę Porsche 911 uzupełni wersja hybrydowa.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
Widziałem Cuprę Tavascan. Jest jeszcze lepsza niż brawurowy prototyp
Wiadomości

Widziałem Cuprę Tavascan. Jest jeszcze lepsza niż brawurowy prototyp

Tego nie zobaczysz u Seata: Tavascan to piąty model kończącej właśnie pięć lat marki Cupra. Zdaniem jej szefa, tego topowego SUV-a nie zaprojektowano po to, aby podobał się wszystkim, ale żeby część zakochała się w nim po uszy. W której grupie będziesz?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Samochody elektryczne: na jakie nowości czekamy?
Wiadomości

Samochody elektryczne: na jakie nowości czekamy?

Jakie samochody elektryczne pojawią się wkrótce na europejskich drogach? Które z nich zobaczymy w Polsce? Oto przegląd 40 wybranych nowości – od aut miejskich po wielkie SUV-y. Są wśród nich modele ze wszystkich stron świata – USA, Europy i Dalekiego Wschodu.

Cupra Tavascan Extreme E - z włókien lnianych i drukowanych części w 3D
Premiery

Cupra Tavascan Extreme E - z włókien lnianych i drukowanych części w 3D

Cupra na poważnie wkracza do świata wyścigów elektrycznych SUV-ów. Po pierwszych próbach z wyścigowym modelem e-Cupra ABR XE1, teraz przyszedł czas na jego następcę. Zaprezentowana na IAA Mobility w Monachium Cupra Tavascan Extreme E Concept kusi ekstremalną stylistyką, iście sportowymi osiągami i wieloma nowatorskimi rozwiązaniami..

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Elektryczne SUV-y Grupy Volkswagena: ID.4, Audi Q4 e-tron, Cupra Tavascan, Skoda Enyaq
Premiery

Elektryczne SUV-y Grupy Volkswagena: ID.4, Audi Q4 e-tron, Cupra Tavascan, Skoda Enyaq

Pierwsze ID. nie trafiło jeszcze do klientów, ale Volkswagen się tym nie zraża i szykuje następne modele. Najpierw ID.4 – elektrycznego odpowiednika Tiguana. Inne marki w grupie też mają swoje e-SUV-y: Audi – Q4 e-trona, Seat – Cuprę Tavascan, a Skoda – Enyaqa.

Cupra Tavascan – sportowy elektryk z Hiszpanii
Premiery

Cupra Tavascan – sportowy elektryk z Hiszpanii

Podczas frankfurckiego salonu młoda marka Cupra, należąca do Seata, zaprezentowała koncepcyjnego crossovera Tavascan. Samochód napędzany jest przez dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 306 KM. Ma mieć zasięg do 450 km na jednym ładowaniu i osiągi godne hot-hatchy.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.