Kabina pasażerska wykazywała po zderzeniu niewielkie deformacje. Adaptabilne poduszki powietrzne razem z pasami bezpieczeństwa zmodyfikowały przebieg swojego działania tak, by dostosować się do siły uderzenia i wymiarów cielesnych chronionego pasażera. W tym wypadku kierowca i pasażer byli dobrze chronieni. Za zderzenie czołowe Audi A4 uzyskało 14 punktów na 16 możliwych, a za sygnalizację niezapiętych pasów przyznano dodatkowe dwa punkty.

Zderzenie boczne

Audi A4 osiągnęło maksymalny zysk 16 punktów za zderzenie boczne i uderzenie bokiem w słup (2 punkty). W sumie za ochronę dorosłych pasażerów uzyskało 34 punkty na 36 możliwych, co oznacza w sumie 5 gwiazdek.

Ochrona dzieci

Za ochronę 3-letniego i 1,5-rocznego dziecka podczas zderzenia czołowego i bocznego Audi A4 uzyskało pełną pulę punktów. Brakowało ostrzeżenia przed zamontowaniem na fotelu pasażera fotelika przeciw kierunkowi jazdy, jeśli poduszka powietrzna nie jest wyłączona. Również obecność uchwytów ISOFIX na tylnej kanapie była słabo wyznaczona. Nowe Audi A4 uzyskało w tej kategorii 41 punktów na 49, co oznacza 4 gwiazdki.

Ochrona pieszego

Zderzak Audi A4 otrzymał pełną ilość punktów za ochronę nóg pieszego, natomiast przednia krawędź maski silnika nie uzyskała żadnego punktu. Ochrona, jaką głowie potrąconego pieszego oferuje przednia maska, oceniona została jako przeważnie niedostateczna. Za ochronę pieszych Audi A4 otrzymało przeciętnych 14 punktów z 36, co oznacza 2 gwiazdki na cztery możliwe.