Struktura nośna podczas zderzenia okazała się niestabilna, tak więc Isuzu D-Max/Rodeo nie spełniło warunku minimalnej ilości punktów potrzebnej do uzyskania trzech gwiazdek. Ochrona głowy kierowcy jest słaba. Ostateczna ilość gwiazdek jest niska, ponieważ czujniki na manekinie odnotowały na szyi i klatce piersiowej obciążenia zagrażające życiu. Konstrukcja deski rozdzielczej jest niebezpieczna dla nóg i kości udowych kierowcy i pasażera. Dolne kończyny kierowcy doznały obrażeń z powodu przesunięcia się pedału hamulca w górę. Ochronę stóp kierowcy uznano ze względu na zniszczoną przestrzeń wokół pedałów i ich przesunięcie za słabą.

Isuzu uzyskało zaledwie 2 punkty za zderzenie czołowe, czyli 13 % z całości.

Zderzenie boczne

Podczas zderzenia bocznego podróżni nie byli zagrożeni tak bardzo jak przy zderzeniu czołowym. Rodeo otrzymało przyzwoitych 15 punktów z 16. Dla Isuzu D-Max/Rodeo nie są dostępne poduszki kurtynowe, dlatego zrezygnowano z uderzenia bokiem w słup.

Końcowy wynik to suma dwóch punktów za zderzenie czołowe i 15 punktów za zderzenie boczne. Co prawda punktów na zyskanie gwiazdek było dosyć, jednak Euro NCAP stara się, by wyniki były wyważone, tak więc Isuzu D-Max/Rodeo otrzymało tylko dwie gwiazdki, z czego jedną przekreślono z powodu ryzyk związanych ze zderzeniem czołowym.

Samochód nie był wyposażony w sygnalizację niezapiętych pasów, posiadał wyłącznie airbag kierowcy i napinacze pasów. Ograniczniki siły napięcia pasów i pozostałe airbagi nie znalazły się w wyposażeniu auta.

Ochrona dzieci

Za ochronę dzieci Isuzu otrzymało 22 pkt, czyli dwie gwiazdki. Szarpnięcie głowy trzyletniego dziecka przekroczyło zalecane limity, w dodatku groziło uderzenie w części wnętrza. Przy zderzeniu bocznym głowa trzyletniego dziecka została zatrzymana przez boczki fotelika, które zapobiegły kontaktowi z konstrukcją auta. Testowany samochód nie posiadał airbagu pasażera, można otrzymać go jednak za dopłatą. Niestety poduszki nie da się wyłączyć, a naklejka przestrzegająca przed zainstalowaniem na miejscu pasażera fotelika dziecięcego przeciw kierunkowi jazdy jest tylko w języku angielskim. Obecność uchwytów ISOFIX na tylnej kanapie nie była dostatecznie wyznaczona.

Bezpieczeństwo pieszych

Za ochronę nóg pieszego i głowy dziecka Isuzu nie otrzymało żadnego punktu. Ocena maski ze względu na minimalizację obrażeń pieszego brzmiała "w większości niedostateczna".