Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Fiat Punto

Fiat Punto

Fiat Punto, Honda Logo, Hyundai Atos, Volkswagen Lupo, Smart ForTwo, Opel Corsa, Lancia Y - Mały, ale ho,ho!
Testy nowych samochodów

Fiat Punto, Honda Logo, Hyundai Atos, Volkswagen Lupo, Smart ForTwo, Opel Corsa, Lancia Y - Mały, ale ho,ho!

Fiat Punto HGT - Jak przyklejony
Testy nowych samochodów

Fiat Punto HGT - Jak przyklejony

Fiat Punto - Odporny na podwyżki
Testy nowych samochodów

Fiat Punto - Odporny na podwyżki

Nowe Punto o nieco awangardowym wyglądzie zostało zaprojektowane przez konstruktorów z Centro Stile Fiat równolegle w trzech zakładach: w Mirafiori, Melfi i w Termini Imerese. Założeniem specjalistów było stworzenie samochodu podkreślającego jednocześnie dynamizm i komfort jazdy, a także mogącego powtórzyć sukces handlowy jego poprzednika. Drugą generację tego modelu wypuszczono na rynek w okrągłą, setną rocznicę powstania włoskiego koncernu. Z tej też okazji model ten zaopatrzono w nowe logo zbliżone wyglądem to znaku firmowego Fiata z lat 20. Intensywna praca nad nową konstrukcją dała wymierne efekty; Punto drugiej generacji swoim wyglądem podkreśla agresywność, solidność wykonania, a także sportowe aspiracje i nową stylistykę Fiata. Wskazują na to ostre krawędzie pokrywy silnika, zespolone światła przednie oraz gwałtowne załamania pokrywy bagażnika. Jednak w podstawowej wersji zderzaki - co prawda ładnie wyprofilowane, ale w czarnym matowym kolorze - szpecą auto.

Nie będzie nowej Pandy, będzie nowe Punto?
Aktualności

Nie będzie nowej Pandy, będzie nowe Punto?

Przedstawiciele działających w tyskiej fabryce Fiata związków zawodowych są zaniepokojeni informacjami - wciąż nieoficjalnymi - o planach przeniesienia produkcji modelu Panda z Polski do Włoch.

Ceny Fiata Punto Evo na rynku polskim
Premiery

Ceny Fiata Punto Evo na rynku polskim

W momencie premiery handlowej zaplanowanej na 20 listopada dostępnych będzie 15 wersji modelu, na które składają się 2 wersje nadwoziowe (3 i 5-drzwiowe) oraz 6 poziomów wyposażenia w tym 3 serie specjalne (Estiva, Estiva Blue&Me oraz Energy).

Ile za Fiata Punto Evo?
Premiery

Ile za Fiata Punto Evo?

Szykowany do premiery na polskim rynku w ciągu najbliższych tygodni model Fiat Punto Evo nie ma jeszcze ustalonych cen finalnych, jednak można się spodziewać, że auto będzie o około 2 - 2,5 tys. zł droższe od analogicznych wersji Grande Punto.

Fiat Punto EVO - O gustach się nie dyskutuje
TV

Fiat Punto EVO - O gustach się nie dyskutuje

Zewnętrzne zmiany (w stosunku do Grande Punto) mają tyle samo przeciwników co zwolenników. Upodobnienie przodu auta do "twarzy" Bravo dla jednych jest udanym zabiegiem stylistycznym, a według drugich - zupełnym nieporozumieniem.

Fiat Punto w całkiem nowej wersji
Premiery

Fiat Punto w całkiem nowej wersji

Fiat Grande Punto zadebiutował w 2005 roku. We Frankfurcie Włosi pokazali nową wersję popularnego samochodu. Punto Evo ma powtórzyć sukces poprzednika. Mają w tym pomóc innowacje techniczne oraz lepsze materiały wykończeniowe w kabinie.

Fiat Punto II - Elektryka może spłatać figla!
Używane

Fiat Punto II - Elektryka może spłatać figla!

Można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że elektronika jest chorobą cywilizacyjną samochodów w XXI wieku. Boryka się z nią wielu producentów, zarówno tych mniej, jak i bardziej renomowanych.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Fiat Punto - europejski bestseller
Używane

Fiat Punto - europejski bestseller

Ukierunkowanie na małe samochody oraz wprowadzanie nowatorskich rozwiązań do seryjnej produkcji przynosi Fiatowi plony w postaci licznych prestiżowych nagród, takich jak na przykład pierwszeństwo w ankietach Samochód roku

Fiat Linea - Grande Punto z kufrem
Testy nowych samochodów

Fiat Linea - Grande Punto z kufrem

Dlaczego akurat na miejsce prezentacji wybrano Turcję? Linea będzie produkowana wspólnie z tureckim Tofasem w fabryce w Bursie. Rozpoczęcie sprzedaży pojazdu odbędzie się w drugiej połowie przyszłego roku.

Grande Punto i Starjet
Aktualności

Grande Punto i Starjet

Fiat Grande Punto wyposażony został w innowacyjny silnik 1.4 Starjet 16v o mocy 95 KM dostępny na trzech poziomach wyposażenia: Energy, Dynamic oraz Sport.

Nissan Micra 160 SR - Ze sportowym zacięciem
Testy nowych samochodów

Nissan Micra 160 SR - Ze sportowym zacięciem

Nissan postanowił uatrakcyjnić produkowaną od 2003 roku Micrę, wyposażając jąw mocny, 110-konny silnik oraz pakiet sportowych dodatków. Z zewnątrz wersję SR możemy poznać po przyciemnianych reflektorach, 16-calowych felgach aluminiowychi chromowanej końcówce tłumika końcowego.

Audi TT - Sportowiec z ludzką twarzą
Testy nowych samochodów

Audi TT - Sportowiec z ludzką twarzą

Już pierwsza generacja Audi TT wzbudzała duże emocje. Teraz będzie podobnie.

Bezpiecznie w autobusie
Porównania samochodów

Bezpiecznie w autobusie

Gdy zajmiemy miejsce wewnątrz pojazdu, obowiązkowo zapinamy pasy bezpieczeństwa znajdujące się przy fotelu - o ile pojazd w nie wyposażono - a tak jest najczęściej w przypadku autobusów jeżdżących za granicę. Może się jednak zdarzyć pojazd, który ma pasy nie przy wszystkich fotelach (najczęściej są przy przednich).

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.