Sportowych dodatków nie zabrakło także we wnętrzu. Są wśród nich: obszyta skórą kierownica, chromowane nakładki na pedały, białe tarcze zagarów i mocno wyprofilowane fotele. Elementy te nadają autu sportowego ducha, co nie do końca można powiedzieć o silniku. Jednostka co prawda dość szybko rozpędza auto (9,8 s do "setki"), ale jest mało elastyczna.By sprawnie wyprzedzać, konieczna jest redukcja biegu i utrzymywanie silnikana wysokich obrotach. Wówczas jednak we wnętrzu robi się głośno, a dźwięk jednostki trudno uznać za rasowy. Micra 160 SR ma seryjnie 4 airbagi, ESPi klimatyzację manualną. Za 4000 zł możemy dokupić pakiet Comfort zawierający automatyczną "klimę", zmieniarkę CD i inteligenty kluczyk. 58 tys. zł to sporo, za tę cenę możemy znaleźć kompakt z podobnym silnikiem i wyposażeniem.+ Dobra dynamika silnika, mały promień zawracania, oryginalny wygląd, solidne wykończenie wnętrza- Głośny silnik, nadsterowność na zakrętach, niski komfort jazdy, wysoka cena zakupu, mały bagażnik
Nissan Micra 160 SR - Ze sportowym zacięciem
Nissan postanowił uatrakcyjnić produkowaną od 2003 roku Micrę, wyposażając jąw mocny, 110-konny silnik oraz pakiet sportowych dodatków. Z zewnątrz wersję SR możemy poznać po przyciemnianych reflektorach, 16-calowych felgach aluminiowychi chromowanej końcówce tłumika końcowego.