Auto Świat Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland

Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Sądzę jednak, że rynek ustabilizuje się na początku nadchodzącego roku. Oczekuję, że sprzedanych zostanie 370-380 tys.

Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland
Auto Świat
Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland

aut. W celu zredukowania ilości starych samochodów przyczyniających się do wzrostu zanieczyszczenia środowiska i obniżenia bezpieczeństwa, powodujących także wiele kłopotów na drogach sugerowałbym władzom wprowadzenie programu zachęcającego do zakupu nowych pojazdów (np. obniżenie podatków dla osób, które wycofają swój stary, ponad-10-letni samochód z rynku). Spowodowałoby to wzrost zainteresowania nowymi autami, prowadząc także do poprawy stanu środowiska w Polsce. Suzuki Motor Poland rozpoczęło rok 2004 hasłem "Renesansu Suzuki w Polsce". Włożyliśmy wiele wysiłku w doskonalenie wizerunku naszej marki i rozbudowę sieci sprzedaży. Mam nadzieję, że nasze starania oraz nowy model Swift, który zostanie wprowadzony do sprzedaży wiosną 2005 roku, przyniosą oczekiwane rezultaty. Suzuki będzie kontynuować politykę sprzedaży bardzo dobrych jakościowo i atrakcyjnych cenowo produktów oraz troski o satysfakcję swoich klientów.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki