Logo
Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland

Harumichi Uto - prezes Suzuki Motor Poland

Robert Rybicki
Robert Rybicki

aut. W celu zredukowania ilości starych samochodów przyczyniających się do wzrostu zanieczyszczenia środowiska i obniżenia bezpieczeństwa, powodujących także wiele kłopotów na drogach sugerowałbym władzom wprowadzenie programu zachęcającego do zakupu nowych pojazdów (np. obniżenie podatków dla osób, które wycofają swój stary, ponad-10-letni samochód z rynku). Spowodowałoby to wzrost zainteresowania nowymi autami, prowadząc także do poprawy stanu środowiska w Polsce. Suzuki Motor Poland rozpoczęło rok 2004 hasłem "Renesansu Suzuki w Polsce". Włożyliśmy wiele wysiłku w doskonalenie wizerunku naszej marki i rozbudowę sieci sprzedaży. Mam nadzieję, że nasze starania oraz nowy model Swift, który zostanie wprowadzony do sprzedaży wiosną 2005 roku, przyniosą oczekiwane rezultaty. Suzuki będzie kontynuować politykę sprzedaży bardzo dobrych jakościowo i atrakcyjnych cenowo produktów oraz troski o satysfakcję swoich klientów.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium