Zlot był poświęcony pamięci współzałożyciela Omega Klub Polska”GAWOR”który zginoł tragicznie w czerwcu tego roku.Dlaczego właśnie „Omega”? - oto pytanie,którego zadanie wydaje się oczywiste.-Oprócz tego, że jest bardzo przestronna i dobrze wyposażona, ma jeden plus doceniany przez osoby lubiące bawić się samochodem - tylny napęd - wyjaśnia współzałożyciel i prezes OKP Piotr „Piterek” Kupczak z Częstochowy.- Jest u nas na forum internetowym takie hasło – gdyby przedni napęd był dobry, to wszyscy chodziliby na rękach.„Omega” to dość luksusowy samochód w rozsądnej cenie.Co prawda warunkiem wstąpienia do Klubu jest posiadanie tego właśnie auta, lecz później nie jest to już aż tak istotne.-Są ludzie, którzy zmieniają samochody,a mimo to przyjeżdżają na zloty, są cały czas na forum - dodaje P. Kupczak.- Tworzą się więzy czysto ludzkie, motoryzacja schodzi na drugi plan. Chodzi o to, aby spotkać się w dobrym gronie,porozmawiać, pobawić.Podstawową formą kontaktu klubowiczów jest wspominane wyżej forum internetowe, regularnie odwiedzane przez ponad 3.500 osób (z tego ok. 170 to zarejestrowani członkowie OKP). Głównie za jego pośrednictwem podsumowuje się to, co było, i ustala szczegóły następnych przedsięwzięć. Decyzje podejmowane są demokratycznie, także te dotyczące lokalizacji kolejnych spotkań. Co jakiś czas organizuje są niewielkie zloty regionalne, a dwa razy do roku (w maju i wrześniu) ogólnopolskie.Dotychczas klubowicze z całego kraju spotykali się w okolicach Sulejowa, w Poraju oraz w Lidzbarku. Teraz przyszła kolej na Kobylą Górę. Skąd ten pomysł?-Padło na to miejsce, ponieważ jest położone prawie w centrum Polski. Da się więc tutaj dojechać w miarę szybko z każdego kierunku. Są tu też warunki do przeprowadzeniazawodów sprawnościowychoraz dobry kwaterunek – tłumaczy P. Kupczak.Przypomina ponadto, że w przeszłościswoje zloty organizowali w Kobylej Górze członkowie„Vectra Unlimited” - klubu, wktórym „Piterek” i „Gawor” działali przed kupieniem „Omeg”. Nie ma zasady, według której spotkanie takie musi odbywać się za każdym razem gdzie indziej.Wyniki konkurencji na IV Zlocie Omega Klub Polska HAMOWANIE PRECYZYJNE 1. Waldemarz - 34 cm 2. Cita - 35 cm 3. Gmurawsk - 47 cm 4. Emdżej - 49 cm 5. Egon / AdamS - 54 cm 6. Beast / Sypus - 63 cm 7. SM210 - 65 CM 8. Lexim / Smigiel / Hampster - 70 cm 9. Chomiczek - 74 cm 10. Łukaszzak - 76 cm ( NAJLADNIEJSZY Drift Zlotu !! ) 11. Soseq - 89 cm 12. Aniołmaciej - 100 cm 13. Trebor 2791 - 105 cm 14. DominikZ - 241 cm HAMOWANIE PRECYZYJNE KOBIET 1. Nikola - 75 cm SLALOM 1. Hampster - 13,03/14,04 s 2. Aniołmaciej - 13,05/15,05 s 3. Waldemarz - 13,05/23,03 s 4. Adams - 13,08/15,03 s 5. Sypus - 13,08/15,04 s 6. Trebor2791 - 13,09/34,02 s 7. Lexim - 14,05/14,00 s 8. DominikZ - 14,05/14,09 s 9. Soseq - 14,05/16,02 s 10. Smigiel - 14,06/24 s 11. Chomiczek - 14,07/16,03 s 12. Beast - 15,07/15,06 s 13. Gmurawsk 16,01/17,03 s 14. SM210 - 26,2/15,06 s 15. Piterek - 15,04 s ( jeden przejazd ) RZUT TARCZĄ Kobiet 1. Gosia - 7,60 m 2. Fresque - 5 m ( rzucała tylko raz ) RZUT TARCZA MĘŻCZYZN 1. Mazlo - 14,40 m 2. Pancio73 - 14,20 m 3. Cita - 14,00 m 4. Aniołmaciej - 13,70 m 5. Trebor2791 - 13,08 m 6. Hampster - 12,26 m 7. Maxel - 12,10 m 8. Waldemarz - 11,80 m 9. ArturL - 11,70 m 10. Piterek - 11,10 m 11. SM210 - 10,50 m 12. Gmurawsk - 10 m 13. Emdżej - 9,5 m 14. Mazlo2 - 8,70 m 15. Sypus - 12,30 m ( rzucał tylko raz ) NAJŁADNIEJSZA OMEGA A 1. Gmurawsk Najładniejsza Omega B 1. LEXIM 2. Beast 3. Sypus Najładniejsza Omega B FL 1. Emdżej 2. Hampster 3. ArturL TUNING 1. Lexim 2. Emdżej CAR-AUDIO 1. British 2. Piterek 3. Sypus STRZELANIE Z WIATRÓWKI 1. Trebor2791 - 13 2. Gmurawsk - 6 3. British - 6 4. Mazlo/ Gabi / Seweryn - 5 5. Gosia / Cita - 4 6. Fresque - 3 7. Łukaszzak - 2 8. Lexim - 1 9. SM210 / DominikZ / Hampster / Maxel / Lord_craven / Aniołmaciej - 0 MECZ PIŁKI HALOWEJ sedany 4 : 2 kombiPodziękowania dla wszystkich których materiały zostały tu wykorzystane.