Zaprezentowane już w Polsce nowe modele, Citroen C4 i Citroen C5, znacząco wzbogaciły naszą ofertę i wzmocniły nowoczesny wizerunek naszej marki i produktów postrzeganych jako jedne z najbardziej zaawansowanych w zakresie zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Naszą strategią będzie wzmacnianie pozycji na rynku polskim za pomocą konsekwentnie realizowanej przez ostatnie lata polityki rozwoju sieci dystrybucji. Jednym z głównych jej kierunków pozostanie jakość, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wymagania klientów będą nieustannie rosły. Naszym zadaniem jest wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom.
Jacek Trojanowski - dyrektor marketingu Citroen Polska
Ważne będzie, aby przyszłe regulacje prawne i podatkowe sprzyjały tworzeniu jak najlepszej oferty cenowej i produktowej - oferty, która w równym stopniu sprzyjać będzie klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, jak również realizacji celów ponadrynkowych, takich jak zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom polskich dróg oraz ochrona środowiska. W tym zakresie światowy przemysł motoryzacyjny z roku na rok znacznie doskonali technologie stosowane w konstrukcji samochodów, ale utworzenie sprzyjających warunków do wykorzystania tych osiągnięć na polskich drogach jest sprawą władz.
Auto Świat
Jacek Trojanowski - dyrektor marketingu Citroen Polska