Amerykański portal Motor1.com opublikował nowe szpiegowskie zdjęcia prototypu flagowej limuzyny Lexusa, wykonane podczas jazd próbnych w kalifornijskiej Death Valley, opatrzone informacjami o prawdopodobnych cechach samochodu.
Sensacją Tokoyo Motor Show jest koncepcyjny Lexus LF-FC. Ta superluksusowa limuzyna z napędem wodorowym zapowiada innowacje, których możemy się spodziewać w kolejnej generacji Lexusa LS. Przyjrzyjmy się dziedzictwu flagowego modelu firmy.
Gdy są nowe, kosztują fortunę, a na rynku wtórnym może je kupić niemal każdy – oto 19 limuzyn od 6 do 49 tys. zł
Hybryda kojarzy nam się z oszczędnym i raczej mało dynamicznym autem. Kierowca wyścigowy Patryk Szczerbiński, jeżdżąc flagowym modelem Lexusa, będzie chciał udowodnić, jak bardzo się mylimy
Lexus -- już sama nazwa marki sugeruje, że mamy do czynienia z autami luksusowymi. Najwyższy poziom wyrafinowania i komfortu znajdziemy oczywiście we flagowym modelu.
Piąta generacja flagowej limuzyny Lexusa modelu LS 600h to według twórców jedno z najcichszych i najbardziej komfortowych aut świata. Sprawdziliśmy – to prawda!
Flagowy Lexus ma dwa serca - elektryczne i spalinowe. To powinno zapewnić sportowe osiągi połączone z ekonomiczną eksploatacją.
Znany jest już bowiem polski cennik flagowego Lexusa, którego sprzedaż rozpoczną niebawem salony tej marki. Hybrydowy Lexus LS 600h w wersji Elegance kosztował będzie 426 720 zł, a w wersji Prestige - 518 750 zł.
Oficjalna premiera modelu odbyła się na zakończonym w ub. tygodniu salonie samochodowym w Nowym Jorku.