Za auto z wydłużonym nadwoziem (odmiana L) w wersji Elegance zapłacić trzeba 455 670 zł, a w wersji Prestige - 558 250 zł. To ostatnie auto ma na seryjnym wyposażeniu m.in. system masażu dla podróżujących na fotelach tylnych oraz czterostrefową klimatyzację z czujnikiem monitorującym temperaturę ciała pasażerów. LS 600h to pierwszy samochód wyposażony w hybrydowy zespół napędowy składający się z 5-litrowego silnika benzynowego V8 o mocy 394 KM oraz silnika elektrycznego o mocy 224 KM. Zespół ten jest łącznie w stanie przekazać do układu napędowego (auto ma stały napęd na cztery koła z trzema mechanizmami różnicowymi) 445 KM mocy maksymalnej, co pozwala rozpędzić się do prędkości 100 km/h w 6,3 s. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Dzięki hybrydowemu napędowi zupełnie wyjątkowe w tej klasie pojazdów są średnie zużycie paliwa - wynoszące tylko 9,3 l w cyklu mieszanym - oraz emisja CO2 (219 g/km).
Czysty luksus
Znany jest już bowiem polski cennik flagowego Lexusa, którego sprzedaż rozpoczną niebawem salony tej marki. Hybrydowy Lexus LS 600h w wersji Elegance kosztował będzie 426 720 zł, a w wersji Prestige - 518 750 zł.