Mercedes-Benz długo podgrzewał atmosferę przed wielką premierą nowej Klasy S. Nic w tym dziwnego, odsłona kolejnej generacji flagowej limuzyny marki ze Stuttgartu wymaga należytej uwagi. Oto jest – Mercedes Klasy S o oznaczeniu W222
Nic się nie ukryje! Mamy już pierwsze oficjalne zdjęcie najnowszej generacji Mercedesa klasy S. Premiera modelu W222 zaplanowana została na 15 maja 2013 roku w Hamburgu
Na salonie w Szanghaju Maserati zaprezentowało sportową limuzynę Ghibli mającą konkurować z BMW serii 5 i Jaguarem XF. Po raz pierwszy włoska firma zastosowała w swoim aucie silnik Diesla
BMW rozbudowuje flotę swoich aut: wiosną przyszłego roku Bawarczycy planują wprowadzenie serii 2 w dwóch odmianach – coupé i cabrio. Gran Coupé dołączy do nich najprawdopodobniej w 2015 r.
Jaguar zaprezentował na salonie samochodowym w Nowym Jorku swoją flagową limuzynę XJ w sportowej odmianie „R”
Infiniti nie jest już na Starym Kontynencie anonimowym graczem, mimo to w statystykach sprzedaży nadal zajmuje dalekie miejsce. Do wielkiej ofensywy japońska marka przystępuje z ciekawie zaprojektowanym sedanem klasy średniej modelem Q50 i szczególnym wabikiem na Europejczyków – wysokoprężnym silnikiem Mercedesa
Nowy IS ma duże szanse na to, by zająć mocną pozycję w klasie średniej premium. Z hybrydowym napędem o mocy 223 koni może śmiało konkurować z porównywalnymi cenowo dieslami od Audi, BMW czy Mercedesa
Do Phantoma i Ghosta dołącza Wraith – duże, ale jak na Rolls-Royce’a jednak małe coupé. Co czyni go niezwykłym oprócz niebotycznej ceny? Moc. Największa, jaka kiedykolwiek drzemała w Rollsie
Więcej modeli, więcej silników i większy wybór dla europejskich kierowców - ta obietnica Infiniti w spektakularny sposób urzeczywistnia się podczas tegorocznego genewskiego salonu motoryzacyjnego..
Kolejny producent odsłania karty na genewski salon samochodowy. Asem Bentleya będzie nowa limuzyna Flying Spur – mocniejsza i jeszcze bardziej luksusowa
Nowy Mercedes klasy E prezentuje najnowszy stan techniki w zakresie elektronicznych asystentów. Sprawdziliśmy, czy Mercedes w trosce o nasze bezpieczeństwo nie ograniczył przyjemności z prowadzenia
Hybryda kojarzy nam się z oszczędnym i raczej mało dynamicznym autem. Kierowca wyścigowy Patryk Szczerbiński, jeżdżąc flagowym modelem Lexusa, będzie chciał udowodnić, jak bardzo się mylimy
Przy okazji face liftingu BMW serii 7 dokonano kilku zmian, nie tylko stylistycznych. W BMW serii 7 nowe są: diesel o mocy 381 KM oraz liczne systemy informacyjno-multimedialne poprawiające komfort podróży
Limuzyny klasy średniej z silnikami Diesla, choć praktyczne, nie wzbudzają emocji. Ta trójka jest jednak inna: wyrafinowana technika czyni z Forda Mondeo, Peugeota 508 i Opla Insignii 200-konne auta sprawiające radość z jazdy
Niecałe 4 lata po premierze Mercedes Klasy E seria W212 przechodzi drugi face lifting. W wyniku tego może, i pewnie nawet powinna stać się najlepszym aktualnie produkowanym Mercedesem. A dzięki licznym elektronicznym „stróżom” – także najbezpieczniejszym
Mercedes serii W111/W110, zwany skrzydlakiem, był pierwszym seryjnie produkowanym samochodem, w którym zastosowano przełomowy wynalazek doktora Béli Barényiego, czyli strefę kontrolowanego zgniotu
W polskich salonach Lexusa można już składać zamówienia na flagową limuzynę LS. Czwarta generacja modelu, poza nową stylistyką, otrzymała wiele udoskonaleń technicznych i jest jeszcze bardziej komfortowa i luksusowa. Czy niemieccy rywale mają powody do obaw?
Piąta generacja flagowej limuzyny Lexusa modelu LS 600h to według twórców jedno z najcichszych i najbardziej komfortowych aut świata. Sprawdziliśmy – to prawda!
To nie są typowe amerykańskie auta – paliwożerne i z dużymi silnikami. Przejechaliśmy się dwoma samochodami zza wielkiej wody, które zwiastują rewolucję – Teslą Model S i Fiskerem Karmą. Oba mają silniki elektryczne, sportowe osiągi i wzbudzają wielkie emocje
40-50 tys. zł to jak na 10-letnią niemiecką limuzynę cena niezbyt wygórowana. Ale już cała reszta – z kosztami utrzymania i komfortem jazdy na czele – okazuje się nieprzyzwoicie wysoka. Sprawdzamy, jak w tym kontekście wypada awaryjność każdego z trzech „krążowników”