Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Marki

Marki

Wolimy oryginał czy legalną "kopię"? Sprzedaż badge engineeringu zaskakuje
Aktualności

Wolimy oryginał czy legalną "kopię"? Sprzedaż badge engineeringu zaskakuje

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Czy potrafisz rozpoznać samochody z prasy na złomowisku? Liczą się detale
Aktualności

Czy potrafisz rozpoznać samochody z prasy na złomowisku? Liczą się detale

SsangYong zmieni nazwę na KG Mobility? Stanowisko polskiego importera
Aktualności

SsangYong zmieni nazwę na KG Mobility? Stanowisko polskiego importera

Już wkrótce nazwa SsangYong Motor przestanie istnieć. W jej miejsce pojawi się KG Mobility, a wszystkie produkowane samochody będą oferowane pod marką KG. Taka informacja obiegła motoryzacyjny świat. Generalny importer SsangYonga w Polsce uspokaja i wyjaśnia zaistniałą sytuację.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Nie wszystkie marki tracą tak wielu klientów – ranking lojalności J.D. Power
Aktualności

Nie wszystkie marki tracą tak wielu klientów – ranking lojalności J.D. Power

Okazuje się, że nie każdy kierowca chętnie kupuje kolejny samochód tej samej marki. Zdarza się, że słabe doświadczenia związane z eksploatacją i obsługą serwisową mogą na dobre zniechęcić do danego producenta. Oto ranking marek, które mogą poszczycić się nie tylko najbardziej lojalnymi klientami, ale także tych firm, które skutecznie zniechęciły potencjalnych nabywców.

Marki samochodowe, których już nie ma – Hillman
Oldtimer

Marki samochodowe, których już nie ma – Hillman

Pierwszy samochód ma już 135 lat. To trójkołowy Benz Patent-Motorwagen nr 1. Tyle miałaby też pierwsza firma motoryzacyjna – Benz, gdyby istniała do dziś. W 1926 r. połączyła się jednak z Daimlerem, tworząc firmę Daimler-Benz, dzisiejszego Mercedesa. Wiele firm motoryzacyjnych z końca XIX i początków wieku XX nie przetrwało do dziś. Warto je jednak przypomnieć, bo tworzyły piękne modele, mają swoje miejsce w historii motoryzacji. Oto jedna z takich firm – brytyjski Hillman.

Podpisano umowy na dokończenie S8 pod Markami. Powstaną brakujące zjazdy
Aktualności

Podpisano umowy na dokończenie S8 pod Markami. Powstaną brakujące zjazdy

Podpisano dwie umowy na dokończenie budowy obwodnicy Marek - poinformowała w komunikacie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA). Zakończenie prac przewidywane jest wiosną 2021 roku.

Do kogo należą największe marki motoryzacyjne
Aktualności

Do kogo należą największe marki motoryzacyjne

Chiński właściciel Volvo przejął kilka tygodni temu kolejną markę – brytyjski Lotus stał się tym samym częścią koncernu Geely Automobile. W ostatnich latach doszło do przejęć wielu znanych marek i firm motoryzacyjnych, a stan posiadania podmiotów inwestujących na tym rynku wciąż dynamicznie się zmienia. Sprawdzamy, do kogo obecnie należą największe marki samochodowe.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.