Sprzedaż Mitsubishi L200 od stycznia do sierpnia bieżącego roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. W sumie polscy klienci kupili w tym czasie 447 egzemplarzy modelu. W samym sierpniu sprzedano 102 samochody, czyli aż o 50% więcej niż przed rokiem. Udział w rynku w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2011 roku wyniósł 20 proc., a w sierpniu wzrósł do ponad 30 proc. Sukces sprzedaży w ogromnej mierze jest zasługą sprzedaży flotowej.

„Mitsubishi L200 jest cenione przez klientów za funkcjonalność oraz znakomity układ napędu Super Select 4WD, dający możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości, na dowolnej nawierzchni. Ten uniwersalny pojazd potrafi przewieźć niemal tonę ładunku w skrzyni, może ciągnąc przyczepę nawet do trzech ton, a w kabinie mieści się pięć osób. L200 jest naszym najważniejszym modelem oferowanym przedsiębiorcom – spełnia on wymagania firm budowlanych, energetycznych i telekomunikacyjnych, lasów państwowych oraz służb specjalnych, takich jak Straż Pożarna, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej czy Służba Ochrony Kolei” – powiedział Kamil Wieczorkowski – specjalista ds. sprzedaży flotowej MMC Car Poland Sp. z o.o.

Na polskim rynku Mitsubishi L200 jest oferowane z dwoma silnikami wysokoprężnymi o pojemności 2,5 litra i mocy 136 KM oraz 178 KM jako Single Cab (z pojedynczą kabiną), Double Cab (podwójną kabiną) i Club Cab (półtorej kabiny) w 9 wersjach wyposażenia. Ceny zaczynają się od 69 910 zł netto.