Logo
Olivier Murguet - prezes i dyrektor generalny Renault Polska

Olivier Murguet - prezes i dyrektor generalny Renault Polska

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Wprowadzenie surowej kontroli technicznej, zwłaszcza w zakresie importowanych samochodów używanych, pozwoliłoby z pewnością na sprowadzanie pojazdów, które przynajmniej nie zanieczyszczają środowiska naturalnego, zapewniają bezpieczeństwo pasażerów przy jednoczesnym utrzymaniu kosztów napraw i konserwacji na niezbyt wysokim poziomie. Jakie będą nasze największe atuty? Mamy ich wiele. Jednym z nich jest na przykład druga marka należąca do Grupy Renault - Dacia. Logan - pierwszy model tej marki, który zamierzamy wprowadzić na rynek polski w lutym 2005 r. - z pewnością odniesie sukces i pozwoli nam na uzyskanie ponad-10-proc. udziału w rynku. W 2004 r. wzmocniliśmy obecność Grupy Renault w Polsce poprzez takie działania, jak: otwarcie REA Polska (Renault Europe Automobiles), rozszerzenie działalności naszego magazynu części zamiennych, a także poprzez stworzenie banku RCI Banque Bank Polska S.A., który ma rozpocząć działalność na przełomie roku. Wszystkie te projekty wchodzą w zakres strategii inwestycji Grupy Renault w Polsce. Równie wielką wagę jak do udziału w rynku i wskaźników rentowności przywiązuję do jakości świadczonych usług serwisowych. Wypełniane przez klientów ankiety pokazują, że sieć Renault wyróżnia się jakością usług - jesteśmy z tego bardzo dumni! To bardzo ważny aspekt, ponieważ samochody są coraz bardziej zaawansowane technologicznie, szczególnie w zakresie systemów elektronicznych i bezpieczeństwa. Ich naprawy i konserwacja wymagają od nas coraz wyższych kwalifikacji i profesjonalizmu.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium