Ustalając nazwę dla Centrum nie mogliśmy poprzestać na słowie Kraków, bo przecież w nieodległej perspektywie czeka nas budowa Centrum Motoryzacyjnego Jasnogórska - wyjaśnia Adam Pietkiewicz, Prezes Grupy PGD.

Funkcjonalny obiekt, którego budowa kosztowała 10 mln złotych jest największym salonem samochodowym w Krakowie - ma 5 tys. m2 powierzchni, a sama część sprzedażowa liczy prawie 1100 m2 (czyli 11 arów). Do dyspozycji klientów jest dwadzieścia samochodów testowych, co jest dużym plusem salonów wielomarkowych.

Centrum Motoryzacyjne Krzemionki przy Al. Powstańców Śląskich w Krakowie zapewnia klientom wszystkie usługi dodatkowe związane z zakupem samochodu: odkup samochodu używanego, szeroką ofertę kredytową, leasingową i ubezpieczeniową, a także sprzedaż akcesoriów.

Grupa PGD konsekwentnie opiera swój rozwój na kilkumarkowych salonach, a uczestniczący w otwarciu CM Krzemionki szefowie firm importerskich są zgodni, że stają się one znakiem czasów.

Adam Kołodziejczyk, Prezes Ford Polska uważa, że wielomarkowość będzie się rozwijać dopóki dealer będzie w stanie spełniać standardy kilku importerów, a tym samym zapewniać najlepszą obsługę klienta. Warunkiem sukcesu jest odpowiednio przygotowana załoga i dlatego na multibranding mogą się decydować najlepsi dealerzy.

Także nawiązując do standardów obsługi klienta, Pierre Boutin, dyrektor zarządzający Nissan Sales Central & Eastern Europe podkreślił, jak ważne dla Nissana jest związanie z silnymi partnerami, którzy potrafią zapewnić najwyższą jakość obsługi przez cały cykl życia produktu, jakim jest użytkowany przez klienta samochód.

Z kolei Takeo Fukuda, Prezes Suzuki Motor Poland zwrócił uwagę na korzyści importerów z multibrandingu. "Nam pomógł on w bezpośrednim dowiedzeniu, że Suzuki ma samochody równie dobre jak konkurencja i przyczynił się do sukcesów w sprzedaży" - powiedział Takeo Fukuda.

Zumi: Lokalizacja salonu na zdjęciach satelitarnych