Zarówno w Audi S6, jak i w S8 osadzony jest ten sam silnik 5,2 V10, ale w S6 osiąga on o 15 KM niższą moc. Po modyfikacjach tunera MTM moc obu aut zrównała się, a w dodatku drastycznie wzrosła maksymalna prędkość auta.
Bawarski tuner podniósł moc silnika Audi S6 z 435 KM do 450 KM, żeby jednak właściciele S8 nie poczuli się niedowartościowani, technicy MTM przeprogramowali ograniczniki prędkości obu samochodów. Jeśli takie Audi znajdzie się na odpowiednio długim odcinku niemieckiej autostrady, może „polecieć” z prędkością 300 km/h. Kierowca może się wtedy wsłuchiwać w jędrny gang silnika dolegający z nowo zaprojektowanego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, który przystosowuje swoje właściwości do trybu jazdy. Podczas gdy przy niskich obrotach i wolnej jeździe bez dużych wymagań co do mocy układ wydechowy działa cicho, przy wysokich obrotach pominięta zostaje część tłumika, umożliwiając lepszy przepływ spalin, a dźwięk zmienia sią na sportowy baryton. Wydech zakończony jest dwoma podwójnymi końcówkami.