Logo

Gaz w aucie: Ryzyko czy zysk?

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Ponieważ oryginalne systemy zasilania starszych aut nie były ani superdokładne, ani szczególnie podatne na usterki, większość nawet początkujących mechaników dzięki prostym instrukcjom obsługi mogła montować instalacje – najwyżej klienci przyjeżdżali potem na drobne poprawki. Problemy zaczęły się, gdy w samochodach pojawiły się układy autodiagnostyczne EOBD. Zanim monterzy, szczególnie początkujący, nauczyli się obchodzić z takimi autami, w tysiącach „zagazowanych” aut zapaliły się żółte kontrolki sygnalizujące usterkę silnika.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu