Dwie linie kursują co 10 minut. Autobus zatrzymuje się przy przystanku, a tym samym już na pasie i znaku poziomym do skrętu w prawo. Jadący uczestnik ruchu chcący skręcić w prawo (jak wie że pas do skrętu w prawo jest na zatoczce autobusowej) musi stanąć na zatoczce za autobusem, poczekać aż autobus odjedzie lub ominąć autobus by mógł skręcić w prawo lub skręcić w prawo z pasa na wprost (i takie wyjątki się zdarzają). Jadący uczestnik ruchu który nie wie że zatoczka autobusowa jest pasem do skrętu w prawo nawet nie zobaczy tego pasa do skrętu w prawo jak autobus stoi przy przystanku. Jest to szczególny absurd drogowy - utrudnienie w ruchu drogowym, zła organizacja ruchu i narażenie na nie bezpieczeństwo pasażerów autobusów miejskich.
Przystanek Na Pasie Do Skrętu
Znaki poziome są już wyznaczone na wprost przystanku autobusowego. Z tego przystanku odjeżdżają 4 linie autobusowe.