Na całym świecie klienci odebrali 779.441 samochodów, co oznacza wzrost o 1,2 procent. Dzięki temu, nieprzerwanie od jedenastu lat, każdy rok pod względem sprzedaży jest dla Audi lepszy od poprzedniego. Także w Polsce marka zanotowała najlepszy wynik w swojej historii. Sprzedając 2.907 samochodów zajęło pozycję lidera w segmencie premium. Jednocześnie wzrost sprzedaży o blisko 14% jest najlepszym rezultatem w tej grupie. Audi nieprzerwanie od 1995 roku zwiększa ilość samochodów dostarczanych klientom.

Ralph Weyler, Członek Zarządu ds. Marketing - "W ciągu ostatnich miesięcy zaprezentowaliśmy nowe modele samochodów z ważniejszych serii. Dzięki temu możemy oferować klientom najnowsze auta w segmencie Premium. Dlatego też w roku 2005 spodziewamy się nowego rekordu sprzedaży." Wzrost wielkości sprzedaży ma zostać osiągnięty między innymi poprzez intensywniejsze wykorzystanie potencjałów drzemiących w aktualnych rynkach sprzedaży i dzięki zdobyciu nowych rynków, np. indyjskiego, gdzie na początku marca otwarte zostaną dwie pierwsze firmy sprzedające Audi w Indiach.

Na 21 z około 50 największych rynków zbytu sprzedaż osiągnęła najwyższy w historii poziom. Do rynków, których chłonność wzrosła najbardziej, należy Europa Wschodnia (+19,3 procent), Afryka (+17,2 procent) i Bliski Wschód (+58,5 procent).

W Europie Zachodniej zanotowano wzrost sprzedaży o 2,1 procent do 559.428 szt. Z tego na Niemcy przypadły 235.092 samochody (-1,1%). Do najlepiej rozwijających się rynków należy Wlk. Brytania, gdzie liczba sprzedanych samochodów w ciągu siedmiu lat uległa podwojeniu.

Największym rynkiem eksportowym jest nadal USA - 77.917 aut (-9,8%). Rekordową wielkość osiągnęła sprzedaż w Chinach (64.018 sztuk; +0,8%) oraz w Japonii (13.751 sztuk; +4,7%).

Jeżeli chodzi o poszczególne modele, najwyraźniejszy wzrost sprzedaży odnotowało Audi A3 - 179.963 sprzedane samochody, czyli +18,8%, następnie A8 - 22.775 sztuk (+16,1%) oraz A6 - 189.049 sztuk, tzn. o 6,9% więcej, niż w poprzednim roku. Najpopularniejszymi modelami są Audi A4 Limousine i Avant, których sprzedano 310.458 sztuk (-5,6 %).