Co prawda ożywienie nastąpiło dopiero w czwartym kwartale 2010 roku, gdy sprzedano 11 448 aut. Ale to i tak daleko do wcześniej zakładanych rocznych planów ze sprzedażą na poziomie 45 000 egz. Jednak w październiku obniżono je do 30 000 egz., co spowodowane było zmianą wielu dostawców komponentów do produkcji.

Optymistyczny koniec 2010 roku pozwala producentowi myśleć o zwiększeniu panów na 2011 rok, które przewidują sprzedaż 80 000 aut. Marka z nowym właścicielem weszła już na takie rynki jak: Japonia, Kanada, Portugalia i Australia, a obecnie trwają przygotowania do stworzenia sieci sprzedaży w Chinach i Rosji.

Saab produkuje samochody od 1949 roku, ale od 1989 roku, gdy stał się częścią koncernu General Motors wciąż funkcjonuje na stratach. Obecnie o wyjście z tego kryzysu walczy holenderski właściciel, którym jest Spyker.