Firma ze szwajcarskiej miejscowości Kerzers trudni się od roku 1986 przewozami turystycznymi. Na początku były to regularne - 3 razy tygodniowo - przewozy na linii do Tossa Giverola na hiszpańskim wybrzeżu Costa Brava, dokąd zmierzali turyści ze Szwajcarii. Potem stopniowo poszerzano ofertę. Obecnie z przewozów Car Rouge korzysta rocznie 10 tys. gości, podróżując przez całą Europę. Flota Car Rouge liczy 12 luksusowych autokarów, z których połowa to właśnie bistro-busy marki Setra.

Szef firmy Car Rouge, Christoph Bührer, jasno formułuje powody zakupu kolejnego luksusowego autobusu Setra: "Nasi pasażerowie bardzo chwalą sobie, że oferujemy im na dalekie przejazdy autokary, w których mogą wygodnie siedzieć, mają miejsce na wyciągnięcie nóg oraz zapewniamy im obszerną przestrzeń na bagaże". Car Rouge zabiera w podróż bistro-busem maksymalnie 44 gości, podczas gdy konkurencja oferuje miejsce 68 i więcej pasażerom. Komfort i miłe wrażenia z jazdy stoją u szwajcarskiego przewoźnika na pierwszym miejscu.

Tradycja bistro-busów spod znaku Setry w firmie Car Rouge sięga roku 1986. Wówczas po raz pierwszy Car Rouge miał pomysł, by na dolnym pokładzie autobusu oferować pasażerom posiłki i napoje. Zakupiono więc dwupokładowy model Setra S 228 DT z serii 200 cieszącej się w tamtych czasach dużą popularnością. Z czasem doszedł następca tego modelu - S 328 DT (seria 300), a teraz najnowszy dwupokładowiec Setry - model S 431 DT z serii TopClass 400. Obok seniora S 228 DT w użyciu są jeszcze 4 modele S 328 DT.

W roku 1981 zaprezentowano pierwszą dwupokładową Setrę S 228 DT. Od tego czasu dwupokładowe Setry są stałym elementem programu produkcyjnego. Do chwili obecnej wyprodukowano i zarejestrowano znacznie powyżej tysiąca luksusowych autobusów o wysokości powyżej 4 m.