Jest to kompleksowe narzędziem biznesowe integrujące handel, zamówienia, dostawy oraz gospodarkę magazynową. System Microsoft Navision, na którym oparto GRIPS pozwala kontrolować łańcuch dostaw. Z poziomu aplikacji można nie tylko zamawiać potrzebne części czy towary, ale też sprawdzać stany magazynowe a nawet plan dostaw towarów z fabryk. GRIPS pozwala też planować sprzedaż i zmieniać jej organizację w zależności od potrzeb rynku. Pozwala on również zarządzać zapasami magazynowymi, na bieżąco kontrolując zaopatrzenie każdego z punktów tak, by stale utrzymywać wymagany poziom zaopatrzenia w najpopularniejsze produkty. Co więcej - system może automatycznie modyfikować wymagany stan magazynu w zależności od pory roku. System został z powodzeniem wprowadzony przez Goodyeara m.in. w Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a także Turcji. Teraz zaś jest wdrażany w sieci serwisów Premio w Polsce. Na początek w punktach w Sierpcu i Radomiu. W pilotażowe instalacje systemu w naszym kraju zaangażowani byli informatycy z regionalnego działu IT Goodyeara na Europę, a wspierali ich koledzy z działu IT polskiego oddziału firmy. Proces wprowadzania systemu we wszystkich punktach serwisowych Premio w Polsce zaplanowano na trzy lata. Premio to działająca pod egidą Goodyeara sieć punktów typu fast fit. W serwisach samochodowych Premio można szybko i niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy oraz kupić najlepsze opony. Sieć Premio od lat cieszy się wielkim uznaniem w Niemczech. W Polsce pierwszy punkt Premio uruchomiony został jesienią ubiegłego roku. Dziś funkcjonuje już kilkadziesiąt takich punktów. Do końca roku ma ich być 80, a w ciągu trzech lat sieć powiększy się do 120 punktów.