Całkowity czas wytworzenia jednego pojazdu (HPV) spadł w tym czasie o 4,2% do 35,85 godzin, stanowiąc jeden z lepszych wyników w ramach Chrysler Group.
Doroczny "Harbour Report" jest powszechnie uznanym zestawieniem wskaźników wydajności produkcji w przemyśle motoryzacyjnym. W ankietach i analizach biorą udział niemal wszyscy główni gracze branżowi. Prezes Harbour Consulting, Ron Harbour uważa, że wzrost wydajności produkcji w zakładach Chrysler Group ma swój fundament w dogłębnych zmianach, jakie dokonują się w całym koncernie.
Wśród istotnych osiągnięć Chrysler Group wyróżnić należy najlepszą w całym przemyśle wydajność produkcji skrzyń biegów oraz najwyższy wzrost wydajności wytwarzania silników samochodowych. Zakłady montażowe Chrysler Group są także liderami w pięciu sektorach poddostawczych produkcji (zaopatrzenia). W okresie jednego roku, jaki obejmuje "Harbour Report" Chrysler Group wprowadził dziewięć nowych modeli pojazdów - najwięcej w swej historii.
Pięć zakładów Chrysler Group znalazło się na czele swych sektorów produkcji. Są to:
- samochody subkompaktowe : Belvidere Assembly Plant (stan Illinois)
- minivany: St. Louis South Assembly Plant
- skrzynie biegów dla pojazdów przednionapędowych: Kokomo Transmission Plant (stan Indiana)
- skrzynie biegów dla pojazdów tylnonapędowych: Kokomo Transmission Plant (stan Indiana)
- silniki 8-cylindrowe OHV (Hemi): Saltillo Engine Plant w Meksyku.
Wydajność produkcji w sektorze skrzyń biegów wzrosła o 4,6%, co oznacza skrócenie jednostkowego czasu wytworzenia do 3,86 godzi. Największy wzrost wydajności - o 9,5 procent - nastąpił w sektorze produkcji silników, gdzie jednostkowy czas wytworzenia wynosi obecnie 3,99 godzin/1 szt.
Po raz pierwszy w historii zakład montażu Chrysler Group znalazł się w pierwszej dziesiątce klasyfikacji ogólnej. Zakład Belvidere Assembly zajął miejsce siódme z wynikiem 18,7 HPV. Spośród 13 zakładów montażu Chrysler Group aż 10 - które nie znajdowały się w trakcie zmiany produkowanego modelu - zanotowały tendencje malejące HPV.