- Tor w Szanghaju to imponujące miejsce. Infrastruktura jest niesamowita, są wielkie budynki i ogromną przestrzeń, chociaż w trakcie jazdy nie zdajesz sobie z tego sprawy.

- Tor, jest dość techniczny. Potrzebny jest bolid, który dobrze się spisuje w wolnych i szybkich zakrętach. Dobra prędkość na prostej jest ważna oraz stabilność podczas hamowania. Ciężko jest znaleźć idealne ustawienia i trzeba iść na kompromis jeżeli chodzi o balans aerodynamiczny. Większość samochodów preferuje większy docisk, kosztem prędkości na prostych.

- Początek okrążenia stanowi duże techniczne wyzwanie, gdyż jest praktycznie pełnym nawrotem. To trudny, ślepy, zacieśniający się zakręt. Długość zakrętu sprawia, że trzeba umiejętnie balansować między pedałami, aby utrzymać możliwie największą prędkość. Tutaj jest również spora podsterowność, co sprawia że łatwo jest pojechać szeroko i wypaść z optymalnej przed zakrętem numer 2.

- Jest kilka szybkich zakrętów, takich jak numer siedem i osiem. Następują zaraz po sobie więc ważne jest, aby obrać dobrą linię na wyjściu z zakrętu numer 7, aby dobrze się ustawić przed zakrętem 8. W pierwszym z tych łuków tor jazdy może się trochę zmienić w zależności od podsterowności samochodu, ale większość bolidów przejeżdża tą sekwencję taką sama linią.

- Zakręty 11 i 12 pokonuje się z małą prędkością, ale wyjście z zakrętu 12 jest bardzo zdradliwe. Trzeba wcześniej gaz, ponieważ wjeżdża się na pochylony zakręt 13, który z kolei prowadzi na długą tylną prostą. Trzeba uważać na gwałtowną nadsterowność w zakręcie numer 12, ale jak już wciśniesz gaz to nie chcesz puścić przepustnicy. Z reguły na zakręcie 13 pojawia się podsterowność, która może źle wpłynąć na prędkość na prostej. W samochodzie wydaje się jakby nigdy się nie kończyła, więc to dobra chwila, aby wprowadzić zmian w ustawieniach albo porozmawiać przez radio

- Zakręt 14 jest dobrą okazją do wyprzedzania i tu jest największe dohamowanie na całym okrążeniu. Zawsze staramy się możliwie jak najbardziej opóźnić hamowanie, ale trzeba uważać aby nie zblokować kół, bowiem to kosztuje sporo czasu. To trudny zakręt i ciężko jest wstrzelić się z idealnym punktem hamowania na każdym okrążeniu w wyścigu.

- Ostatni zakręt numer 16,wygląda na prosty, ale łatwo tu o błąd i stratę czasu. Trzeba wcześniej przyśpieszyć, ale w środku zakrętu jest nierówność co powoduje pewne niebezpieczeństwo.