Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
  • Auta bez ściemy
  • Auto Świat GO
  • Samochód Błażeja
  • Testy i prezentacje
  • Używane bez ryzyka
  • ...
Ford Explorer - amerykański luksus za ponad 400 tys. zł
Auto Świat TV Testy i prezentacje Ford Explorer - amerykański luksus za ponad 400 tys. zł

Ford Explorer - amerykański luksus za ponad 400 tys. zł

Robert Rybicki
21 lis 22 13:18
Auto Świat
To, co w Europie jest gigantyczne, w USA ma co najwyżej średni rozmiar. I tak też jest z Fordem Explorerem, który trafił na nasz rynek. Muszę przyznać, że gabaryty tego auta robią wrażenie, Ford Explorer jest długi i szeroki. Przynajmniej na ulicach Warszawy jego rozmiary czasami przyprawiają o ból głowy. Na rodzimym rynku w USA to jedynie SUV średnich rozmiarów. Jednak cieszy, że taki model pojawił się w ofercie. Pod maską nie znajdziemy jednak bulgoczącego V8 a skromną hybrydę plug-in o łącznej mocy 457 KM, całość zbudowano z doładowanego 3-litrowego V6 i silnika elektrycznego o mocy 102 KM. Jak to jedzie? Ten samochód jest aż za szybki, co ciekawe przy tym nie zużywa za wiele paliwa. Czy ma jakieś wady? Jedną z największych jest cena. Czy warto kupić Forda Explorera? Odpowiedź znajdziecie w materiale.
Wybrane dla Ciebie
BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Google News
Tematy: Ford, Ford Explorer, SUV, Napęd 4x4

Polecane z kategorii

BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel? Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6? Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło? Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km! Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech