Kup subskrypcję
Konto
Zaloguj się
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat Pit Stop
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
- Porady dla kierowców
- Porady dla warsztatów
Treści premium
...
Auto Świat
Używany
Używany
Okazja z małym przebiegiem?
Dziesięcioletnia Mazda 3 z silnikiem wysokoprężnym skusiła nas niewielkim przebiegiem. Taki zestaw może oznaczać bezproblemową jazdę przez naprawdę długie lata.
Mini Clubman I - dla bogatych singli
Mini Clubman to stylowe kombi dla singla. Ale uwaga: jego eksploatacja bywa kosztowna!
Pakowne kombi klasy średniej za 15-20 tys. zł
Sprawdzamy możliwości przewozowe kombi klasy średniej sprzed 10 lat. Kosztują one niezbyt wiele, bo najczęściej 15-20 tys. zł. Oceniamy też ich niezawodność i trwałość.
Wytrzymałe, kompaktowe sedany za 15 tys. zł
Sedany: Focus II, Astra II, Toledo II i Bora z prostymi 100-konnymi benzyniakami kupione za 15 tys. zł to niemal gwarancja niewysokich kosztów utrzymania. Sprawdzamy, który z nich jest najlepszy
Używany Hyundai i20 - Dużo lepszy po zmianach
Pierwsza generacja Hyundaia i20 miała być przełomowa. I rzeczywiście, to niezłe auto, ale wiele zależy od miejsca i roku produkcji. Które i20 są lepiej wykonane, a które gorzej?
Ciekawy styl, niemałe koszty - sprawdzamy Volvo XC60
Volvo XC60 łatwo zdobyło serca kierowców – ma udaną stylistykę, świetnie jeździ i nie psuje się nadmiernie. Ale eksploatacja i tak nie będzie szczególnie tania!
Top 5: kompakt z wielkim kufrem za 20-25 tys. zł
Oto pięć kompaktów z wieloma zaletami, cieszących się ogromnym zainteresowaniem na rynku wtórnym. W wersjach kombi mają największe bagażniki spośród wszystkich klasowych konkurentów w wieku od 5 do 7 lat, na których trzeba wydać 20-25 tys. zł.
Poprzednia
Katalog Samochodów Auto Świat
ABARTH
ALFA ROMEO
ALPINA
ALPINE
ASTON MARTIN
AUDI
BENTLEY
BMW
BUICK
CADILLAC
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
CUPRA
DACIA
DAIHATSU
DS
FERRARI
FORD
Fiat
HONDA
Hyundai
INFINITI
JAGUAR
JEEP
KIA
LADA
LAMBORGHINI
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MASERATI
MAYBACH
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI (BMW)
Mitsubishi
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
Porsche
RENAULT
SAAB
SEAT
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
Skoda
TATA
Toyota
VOLKSWAGEN
Volvo
WAZ LADA