Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Używany

Używany

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

Używana Dacia Duster - tanie auto też może być solidne

Używana Dacia Duster - tanie auto też może być solidne

Nowa Dacia Duster to auto z relatywnie bogatym wyposażeniem i z wnętrzem zrobionym z lepszej jakości materiałów niż model pierwszej generacji. Nie zmienia to faktu, że używany Duster numer jeden pozostaje ciekawą propozycją na rynku aut używanych. Czym się kierować, wybierając kilkuletniego Dustera?

Jakie auto używane wybrać za 50 tys. złotych: hybrydę, benzyniaka czy diesla?

Jakie auto używane wybrać za 50 tys. złotych: hybrydę, benzyniaka czy diesla?

Kiedyś życie było prostsze – kierowcy wybierali pomiędzy hałaśliwym i powolnym, ale oszczędnym dieslem a mniej lub bardziej dynamicznym benzyniakiem. W ostatnich latach budowa silników mocno się skomplikowała. Do tego doszły napędy hybrydowe. Co więc jest najlepsze? Na który rodzaj napędu postawić w używanym aucie?

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.

Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad

Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad

Opel Insignia I nie należy do najmniej awaryjnych modeli na rynku, jednak bez trudu można wskazać również mocne strony tego auta: zarówno te mechaniczne, jak i związane z komfortem użytkowania lub też zachowaniem podczas jazdy.

Do kupienia Lexus RX 400h z przebiegiem prawie 750 tys. km – a mówiliśmy, że hybrydy się nie psują!

Do kupienia Lexus RX 400h z przebiegiem prawie 750 tys. km – a mówiliśmy, że hybrydy się nie psują!

W bieżącym wydaniu „Auto Świata” publikujemy zestawienie ciekawych modeli hybrydowych z rynku wtórnego. Znalazł się w nim też Lexus RX 400h – jak widać, zasłużenie. W Krakowie pojawił się bowiem do kupienia egzemplarz z polskiego salonu, po pierwszym właścicielu i z przebiegiem niemal 750 tys. km. Auto jeździ i – z małymi wyjątkami – ma się dobrze. Na tyle, że zostało już przez kogoś zarezerwowane.

Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!

Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!

BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?

15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł

15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł

20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!

Toyota Prius II i III - solidna jak… hybryda?

Toyota Prius II i III - solidna jak… hybryda?

Toyota Prius to coraz częstszy bywalec rynku wtórnego, to też auto chętnie używane w roli taksówek. Czy oznacza to niskie koszty eksploatacji i wysoką trwałość? Sprawdzamy II i III generację modelu. W poprzednim materiale opisaliśmy budowę i możliwe usterki hybrydowej części Priusów II i III generacji. Czas dokładniej przyjrzeć się pozostałym podzespołom mechanicznym oraz nadwoziom Priusów

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.

Benzynowa trójka? Czemu nie! Mazda 3 pierwszej generacji

Benzynowa trójka? Czemu nie! Mazda 3 pierwszej generacji

Mazdy słyną z trwałej mechaniki, gorzej jest z blacharką. Tak samo jest w przypadku opisywanej „trójki” 1. generacji.

Suzuki Grand Vitara I: trochę SUV-a, trochę terenówki

Suzuki Grand Vitara I: trochę SUV-a, trochę terenówki

Suzuki Grand Vitara ma blisko 20 lat i nadal jest warta uwagi. Samochód ten doskonale pokazuje, jak zmienił się w tym czasie segment SUV-ów. Grand Vitara sprzed lat ma spore możliwości terenowe, ale wygodą podróżowania ustępuje współczesnym autom tej kategorii.

Opel Corsa C - ciekawa oferta w dobrej cenie

Opel Corsa C - ciekawa oferta w dobrej cenie

Proste rozwiązania, akceptowalne koszty zakupu i napraw, niezbyt długa lista drogich awarii, przyzwoite wnętrze – Opel Corsa C to model, który warto wziąć pod uwagę, gdy szuka się małego auta

Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?

Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?

Volkswagen Golf IV to nie jest samochód uwodzący stylem ani wyszukanymi rozwiązaniami technicznymi. Już w chwili debiutu nie kusił niczym szczególnym, choć trudno było mu też coś poważnego zarzucić. Kiedyś marzenie wielu ojców rodzin, dziś pomysł na budżetowy kompakt – mimo upływu lat Golf IV nadal cieszy się wzięciem na rynku wtórnym

Opel Vectra B 1.6 i 1.8 - sprawdzamy który benzyniak będzie lepszy

Opel Vectra B 1.6 i 1.8 - sprawdzamy który benzyniak będzie lepszy

Opel Vectra B nigdy nie był idealnym autem. Na początku produkcji cierpiał na wiele przypadłości wieku dziecięcego, przeszedł też kilka akcji przywoławczych (głównie w latach 1996-98). Dzisiaj do tamtych problemów dorzucić należy to, że większość egzemplarzy ma już kolosalne przebiegi i jest zaniedbana, a do tego może mieć poważne kłopoty z korozją

Volkswagen Sharan - van o wielu twarzach

Volkswagen Sharan - van o wielu twarzach

Volkswagena Sharana I generacji kupicie za 20, 10, a nawet 5 tys. zł. Sprawdzamy, czy warto się nim zainteresować.

Mercedes w nowym świetle

Mercedes w nowym świetle

Tym razem do testu na dystansie 100 tys. km przystąpił ubrany w czystą biel Mercedes klasy C – egzemplarz z końca 2015 r., z 204-konnym turbodieslem pod maską, napędem na obie osie i skrzynią automatyczną. Świetna zarówno konfiguracja, jak i ocena na koniec testu – niemal zupełnie czysta kartoteka usterek.

Zafira z zagranicy: ile kosztuje naprawdę?

Zafira z zagranicy: ile kosztuje naprawdę?

W ogłoszeniach czeka na klientów ponad 1000 egzemplarzy Zafiry B. Najtańsze kosztują już 13-15 tys. zł, ale czy to koniec wydatków?

Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

Długi jak klasa S, wysoki jak przydomowy garaż: Mercedes klasy V pomieści w zasadzie wszystko. Jest wielki, funkcjonalny i dużo kosztuje, ale czy poradzi sobie z trudem naszego ciężkiego maratonu?

Volvo XC60 D4 - może świecić przykładem!

Volvo XC60 D4 - może świecić przykładem!

Najpopularniejszy model Volvo jest jak Gwiazda Polarna – przyciąga klientów zimnym, choć przyjemnym dla oka wyglądem. Na dystansie 100 tys. km sprawdzamy jednak, czy trwałość idzie w parze z wysoką ceną i prestiżem marki.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech