Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań PDF
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Wyszukiwarka warsztatów
O Dobrym Warsztacie
Dodaj warsztat
Polecamy
Auta elektryczne i hybrydowe
Testy na prawo jazdy
Poradniki zakupowe
Sprawdź swój VIN
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Treści premium
...
Auto Świat
Używany
Używany
Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!
BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?
Używana Dacia Duster - tanie auto też może być solidne
Nowa Dacia Duster to auto z relatywnie bogatym wyposażeniem i z wnętrzem zrobionym z lepszej jakości materiałów niż model pierwszej generacji. Nie zmienia to faktu, że używany Duster numer jeden pozostaje ciekawą propozycją na rynku aut używanych. Czym się kierować, wybierając kilkuletniego Dustera?
15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł
20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!
Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty
BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! „Piątka” dużo kosztuje, drogie są naprawy i serwis.
Toyota Prius II i III - solidna jak… hybryda?
Toyota Prius to coraz częstszy bywalec rynku wtórnego, to też auto chętnie używane w roli taksówek. Czy oznacza to niskie koszty eksploatacji i wysoką trwałość? Sprawdzamy II i III generację modelu. W poprzednim materiale opisaliśmy budowę i możliwe usterki hybrydowej części Priusów II i III generacji. Czas dokładniej przyjrzeć się pozostałym podzespołom mechanicznym oraz nadwoziom Priusów
Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł
Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.
Benzynowa trójka? Czemu nie! Mazda 3 pierwszej generacji
Mazdy słyną z trwałej mechaniki, gorzej jest z blacharką. Tak samo jest w przypadku opisywanej „trójki” 1. generacji.
Suzuki Grand Vitara I: trochę SUV-a, trochę terenówki
Suzuki Grand Vitara ma blisko 20 lat i nadal jest warta uwagi. Samochód ten doskonale pokazuje, jak zmienił się w tym czasie segment SUV-ów. Grand Vitara sprzed lat ma spore możliwości terenowe, ale wygodą podróżowania ustępuje współczesnym autom tej kategorii.
Opel Corsa C - ciekawa oferta w dobrej cenie
Proste rozwiązania, akceptowalne koszty zakupu i napraw, niezbyt długa lista drogich awarii, przyzwoite wnętrze – Opel Corsa C to model, który warto wziąć pod uwagę, gdy szuka się małego auta
Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?
Volkswagen Golf IV to nie jest samochód uwodzący stylem ani wyszukanymi rozwiązaniami technicznymi. Już w chwili debiutu nie kusił niczym szczególnym, choć trudno było mu też coś poważnego zarzucić. Kiedyś marzenie wielu ojców rodzin, dziś pomysł na budżetowy kompakt – mimo upływu lat Golf IV nadal cieszy się wzięciem na rynku wtórnym
Opel Vectra B 1.6 i 1.8 - sprawdzamy który benzyniak będzie lepszy
Opel Vectra B nigdy nie był idealnym autem. Na początku produkcji cierpiał na wiele przypadłości wieku dziecięcego, przeszedł też kilka akcji przywoławczych (głównie w latach 1996-98). Dzisiaj do tamtych problemów dorzucić należy to, że większość egzemplarzy ma już kolosalne przebiegi i jest zaniedbana, a do tego może mieć poważne kłopoty z korozją
Volkswagen Sharan - van o wielu twarzach
Volkswagena Sharana I generacji kupicie za 20, 10, a nawet 5 tys. zł. Sprawdzamy, czy warto się nim zainteresować.
Mercedes w nowym świetle
Tym razem do testu na dystansie 100 tys. km przystąpił ubrany w czystą biel Mercedes klasy C – egzemplarz z końca 2015 r., z 204-konnym turbodieslem pod maską, napędem na obie osie i skrzynią automatyczną. Świetna zarówno konfiguracja, jak i ocena na koniec testu – niemal zupełnie czysta kartoteka usterek.
Zafira z zagranicy: ile kosztuje naprawdę?
W ogłoszeniach czeka na klientów ponad 1000 egzemplarzy Zafiry B. Najtańsze kosztują już 13-15 tys. zł, ale czy to koniec wydatków?
Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km
Długi jak klasa S, wysoki jak przydomowy garaż: Mercedes klasy V pomieści w zasadzie wszystko. Jest wielki, funkcjonalny i dużo kosztuje, ale czy poradzi sobie z trudem naszego ciężkiego maratonu?
Volvo XC60 D4 - może świecić przykładem!
Najpopularniejszy model Volvo jest jak Gwiazda Polarna – przyciąga klientów zimnym, choć przyjemnym dla oka wyglądem. Na dystansie 100 tys. km sprawdzamy jednak, czy trwałość idzie w parze z wysoką ceną i prestiżem marki.
Kombi z benzyniakiem za 25 tys. zł
Oto kompaktowe kombi w wieku 7-9 lat, stanowiące trzon oferty rynkowej. Które okaże się najlepsze? Na celowniku benzyniaki o mocy około 120 KM, a budżet wynosi 20-25 tys. zł.
TOP 5: Używane auta za 10 tys. zł dla rodziny
Kwota 10 tys. zł wystarczy na zakup rodzinnego auta, musicie tylko pamiętać, żeby wybrać te modele, które nawet w przypadku awarii nie nadszarpną zbyt mocno waszego budżetu. Przedstawiamy pięć naszych propozycji.
5 razy okrążyły ziemię!
Mercedes A 180 i Volkswagen Golf 1.4 TSI będą z nami, dopóki nie rozpadną się na kawałki. Właśnie pokonały 200 tys. km. W jakiej są kondycji? Czy w tym czasie zmagały się z poważnymi awariami?
Generacja czy rocznik?
Na rynku jest kilka modeli oferowanych równolegle z następcami. Postanowiliśmy sprawdzić, czy za te same pieniądze lepiej kupić nowszą, czy starszą generację danego auta i na jakie korzyści można liczyć w obu przypadkach
Pokaż więcej
Następna
Przeglądarka blokuje powiadomienia -
Zobacz jak zmienić ustawienia
Zamknij
Auto Świat
Czy chciałbyś otrzymywać powiadomienia z najciekawszymi informacjami?
Subskrybuj
Oświadczam, iż zapoznałam/em się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie do jego postanowień
Dzięki, teraz zawsze będziesz na bieżąco!