Subskrypcja
Konto
Zaloguj się
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat Pit Stop
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
- Porady dla kierowców
- Porady dla warsztatów
Treści premium
...
Auto Świat
Używany
Używany
Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD
Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".
Używana Dacia Duster - tanie auto też może być solidne
Nowa Dacia Duster to auto z relatywnie bogatym wyposażeniem i z wnętrzem zrobionym z lepszej jakości materiałów niż model pierwszej generacji. Nie zmienia to faktu, że używany Duster numer jeden pozostaje ciekawą propozycją na rynku aut używanych. Czym się kierować, wybierając kilkuletniego Dustera?
Ford Focus III - kiedyś był hitem, po latach nadal warto się nim zainteresować
Pod wieloma względami Ford Focus może uchodzić za wręcz idealne auto kompaktowe. Ciekawie wygląda, paleta odmian silnikowych jest naprawdę szeroka (w obecnych modelach o takiej można tylko pomarzyć), do tego ponadprzeciętnie dobre własności jezdne. Sprawdzamy, czy warto zainteresować się używanym Fordem Focusem III, a jeśli tak, to jaki silnik będzie najlepszym wyborem?
Jakie auto używane wybrać za 50 tys. zł.: hybrydę, benzyniaka czy diesla?
Kiedyś życie było prostsze – kierowcy wybierali pomiędzy hałaśliwym i powolnym, ale oszczędnym dieslem a mniej lub bardziej dynamicznym benzyniakiem. W ostatnich latach budowa silników mocno się skomplikowała. Do tego doszły napędy hybrydowe. Co więc jest najlepsze? Na który rodzaj napędu postawić w używanym aucie?
BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty
BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.
Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad
Opel Insignia I nie należy do najmniej awaryjnych modeli na rynku, jednak bez trudu można wskazać również mocne strony tego auta: zarówno te mechaniczne, jak i związane z komfortem użytkowania lub też zachowaniem podczas jazdy.
Do kupienia Lexus RX 400h z przebiegiem prawie 750 tys. km – a mówiliśmy, że hybrydy się nie psują!
W bieżącym wydaniu „Auto Świata” publikujemy zestawienie ciekawych modeli hybrydowych z rynku wtórnego. Znalazł się w nim też Lexus RX 400h – jak widać, zasłużenie. W Krakowie pojawił się bowiem do kupienia egzemplarz z polskiego salonu, po pierwszym właścicielu i z przebiegiem niemal 750 tys. km. Auto jeździ i – z małymi wyjątkami – ma się dobrze. Na tyle, że zostało już przez kogoś zarezerwowane.
Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!
BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?
15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł
20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!
Toyota Prius II i III - solidna jak… hybryda?
Toyota Prius to coraz częstszy bywalec rynku wtórnego, to też auto chętnie używane w roli taksówek. Czy oznacza to niskie koszty eksploatacji i wysoką trwałość? Sprawdzamy II i III generację modelu. W poprzednim materiale opisaliśmy budowę i możliwe usterki hybrydowej części Priusów II i III generacji. Czas dokładniej przyjrzeć się pozostałym podzespołom mechanicznym oraz nadwoziom Priusów
Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł
Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.
Benzynowa trójka? Czemu nie! Mazda 3 pierwszej generacji
Mazdy słyną z trwałej mechaniki, gorzej jest z blacharką. Tak samo jest w przypadku opisywanej „trójki” 1. generacji.
Suzuki Grand Vitara I: trochę SUV-a, trochę terenówki
Suzuki Grand Vitara ma blisko 20 lat i nadal jest warta uwagi. Samochód ten doskonale pokazuje, jak zmienił się w tym czasie segment SUV-ów. Grand Vitara sprzed lat ma spore możliwości terenowe, ale wygodą podróżowania ustępuje współczesnym autom tej kategorii.
Opel Corsa C - ciekawa oferta w dobrej cenie
Proste rozwiązania, akceptowalne koszty zakupu i napraw, niezbyt długa lista drogich awarii, przyzwoite wnętrze – Opel Corsa C to model, który warto wziąć pod uwagę, gdy szuka się małego auta
Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?
Volkswagen Golf IV to nie jest samochód uwodzący stylem ani wyszukanymi rozwiązaniami technicznymi. Już w chwili debiutu nie kusił niczym szczególnym, choć trudno było mu też coś poważnego zarzucić. Kiedyś marzenie wielu ojców rodzin, dziś pomysł na budżetowy kompakt – mimo upływu lat Golf IV nadal cieszy się wzięciem na rynku wtórnym
Opel Vectra B 1.6 i 1.8 - sprawdzamy który benzyniak będzie lepszy
Opel Vectra B nigdy nie był idealnym autem. Na początku produkcji cierpiał na wiele przypadłości wieku dziecięcego, przeszedł też kilka akcji przywoławczych (głównie w latach 1996-98). Dzisiaj do tamtych problemów dorzucić należy to, że większość egzemplarzy ma już kolosalne przebiegi i jest zaniedbana, a do tego może mieć poważne kłopoty z korozją
Volkswagen Sharan - van o wielu twarzach
Volkswagena Sharana I generacji kupicie za 20, 10, a nawet 5 tys. zł. Sprawdzamy, czy warto się nim zainteresować.
Mercedes w nowym świetle
Tym razem do testu na dystansie 100 tys. km przystąpił ubrany w czystą biel Mercedes klasy C – egzemplarz z końca 2015 r., z 204-konnym turbodieslem pod maską, napędem na obie osie i skrzynią automatyczną. Świetna zarówno konfiguracja, jak i ocena na koniec testu – niemal zupełnie czysta kartoteka usterek.
Zafira z zagranicy: ile kosztuje naprawdę?
W ogłoszeniach czeka na klientów ponad 1000 egzemplarzy Zafiry B. Najtańsze kosztują już 13-15 tys. zł, ale czy to koniec wydatków?
Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km
Długi jak klasa S, wysoki jak przydomowy garaż: Mercedes klasy V pomieści w zasadzie wszystko. Jest wielki, funkcjonalny i dużo kosztuje, ale czy poradzi sobie z trudem naszego ciężkiego maratonu?
Pokaż więcej
Następna
Katalog Samochodów Auto Świat
ABARTH
ALFA ROMEO
ALPINA
ALPINE
ASTON MARTIN
AUDI
BENTLEY
BMW
BUICK
CADILLAC
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
CUPRA
DACIA
DS
FERRARI
FORD
Fiat
HONDA
Hyundai
INFINITI
JAGUAR
JEEP
KIA
LADA
LAMBORGHINI
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MASERATI
MAYBACH
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI (BMW)
Mitsubishi
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
Porsche
RENAULT
SAAB
SEAT
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
Skoda
TATA
Toyota
VOLKSWAGEN
Volvo
WAZ LADA