poniżej) - będzie wytwarzany w fabryce w Tychach od 2008 r. obok 2. generacji Forda Ka. Na tym nie koniec. Marchionne ambitnie planuje wydatki przekraczające 10 mld euro na wymianę lub wprowadzenie na rynek 13 nowych modeli i to już w ciągu najbliższych 3 lat. Będą to m.in. Fiat Van (debiut w 2008 r.), Lancia Fulvia (sportowy model nawiązujący do legendarnego coupé z lat 60., fot. niżej, w 2004 r. prace nad autem wstrzymano, teraz wznowiono) i sportowa Alfa Romeo (w 2008 r.) stworzona przy udziale Maserati.
10 mld na 13 modeli
W drugim kwartale tego roku strata koncernu zmniejszyła się do 88 mln euro i firma coraz śmielej spogląda w przyszłość. Potwierdzeniem tego jest decyzja o wdrożeniu do produkcji następcy modelu "600" (wzorowany na studyjnym Trepiuno, fot.