Największym atutem zespołu będzie francuska załoga Bryan Bouffier/Xsavier Panseri – zwycięzcy tegorocznego Rajdu Monte Carlo, a także mistrzowie Polski w latach 2007, 2008, 2009 – w przerwie między swoimi zagranicznymi startami gościnnie wezmą udział w 5 polskich rajdach.

Natomiast zawodnik z Rzeszowa już niegdyś reprezentował barwy Peugeot Sport Polska Rally Team. W 2003 r. Grzegorz Grzyb startował za kierownicą przednionapędowego 206 S1600, zdobywając tytuł Mistrza Polski w klasie Trofeum 1600. W tym roku Grzesiek, pilotowany przez Daniela Siatkowskiego, wystartuje we wszystkich pozostałych eliminacjach Mistrzostw Polski za kierownicą Peugeot 207 S2000.

- Ostatni pełen sezon w Mistrzostwach Polski przejechałem w 2007 r. Później były to tylko sporadyczne starty, głównie w Rajdzie Rzeszowskim i w Barbórce Warszawskiej. Niezmiernie cieszę się, że w tym roku udało mi się pogodzić starty w Mistrzostwach Polski i Słowacji. W kalendarzu znalazły się dwie łączone eliminacje obu czempionatów. Są to Rajdy Rzeszowski i Koszyc, które pojadę za kierownicą Peugeot 207 S2000. Wcześniej startowałem takim autem, wygrywając Rajd Rzeszowski. Było ono przygotowywane przez węgierską stajnię Tamas Tagai, która będzie obsługiwała Peugeot 207 S2000 przez cały tegoroczny sezon. Mam nadzieję, że będzie on dla mnie równie szczęśliwy, jak ten jeden start za kierownicą 207 S2000. Zdaję sobie sprawę, że konkurencja będzie bardzo silna, jednak mam zamiar walczyć i w każdym rajdzie jechać na 100 procent – powiedział Grzegorz Grzyb.

- Ten sezon jest dla nas w pewnym sensie wyjątkowy – nawiązując współpracę z profesjonalną stajnią rajdową TRT tym samym zakończyliśmy długi i obfity w sukcesy rozdział historii, kiedy pełną obsługę techniczną zespołu rajdowego zapewniał Dział Sportu w ramach struktury Peugeot Polska. Najbliższe miesiące będą więc dla nas z jednej strony czasem zdobywania nowych doświadczeń, z drugiej zaś – walką o czołowe miejsca w klasyfikacji, tym bardziej, że Grzegorz Grzyb nie raz już odnosił sukcesy sportowe za kierownicą samochodów Peugeot – dodaje Dorota Pajączkowska, PR Manager Peugeot Polska.

Rajd Świdnicki Krause to druga runda tegorocznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Asfaltowe trasy w malowniczych Górach Sowich należą do bardzo szybkich i trudnych technicznie. Lista zgłoszeń obejmuje 47 załóg, w tym cztery w samochodach S2000. Trasa liczy 591,35 km długości, z czego 156,90 km to odcinki specjalnie. Rajdowa rywalizacja rozpoczyna się w sobotę od odcinka specjalnego Rościszów-Walim, znanego z niesłychanie widowiskowych „patelni”, przyciągających tłumy kibiców.

Podczas pierwszego dnia zmagań zawodnicy będą mieli do pokonania 9 odcinków specjalnych. Niedzielny etap to 6 odcinków specjalnych, w tym bardzo wymagający Michałkowa-Walim. Zwycięzca na mecie zlokalizowanej na świdnickim rynku spodziewany jest 10 kwietnia o godzinie 16.

W ubiegłorocznym Rajdzie Elmot zwycięstwo odniosła załoga Peugeot Polska Rally Team Tomasz Kuchar/Daniel Dymurski w Peugeot 207 S2000.