Dzięki porozumieniu pomiędzy Citroën Polska a Polskim Związkiem Motorowym, załogi startujące w Citroënach C2-R2 będą klasyfikowane równolegle w dwóch punktacjach: w klasie A6 (Gr A do 1600 cm3), a także w nowoutworzonej klasie R2B, obejmującej auta homologowane według przepisów nowego regulaminu FIA dla grupy R.

Marek Nawarecki, dyrektor ds. PR Citroën Polska: - Citroëny C2-R2 startują jak dotychczas w klasie otwartej, aby rywalizować z innymi samochodami swojej i wyższych kategorii. Jestem przekonany, że ta klasyfikacja uatrakcyjni rywalizację sportową, zwróci uwagę kibiców i zachęci kolejne zespoły do startów Citroënem C2-R2. Spodziewamy się też, że podczas następnych rund RSMP liczba załóg będzie się sukcesywnie zwiększać. W tym sezonie za sprawą zaangażowania naszych partnerów pula nagród w programie sponsorskim C2-R2 Teams’ Challenge będzie jeszcze większa.

Przedrajdowe opinie:

Radosław Typa (numer startowy 32): Jadę z nowym pilotem Danielem Siatkowskim. Auto jest przygotowane perfekcyjnie. Pojedziemy tak, żeby być na mecie, ale dobry wynik będzie dla nas równie ważny. Cieszymy się, że startujemy w klasie R2. Padający śnieg nastawia nas optymistycznie.

Jan Chmielewski (34): Dwa lata temu jechałem tu w Pucharze PZM. Rewelacyjne oesy! Poza tym wszystko będzie dla mnie nowe, dopiero tu wsiądę do nowego auta, którym nie przejechałem ani kilometra. Szkoda, że nie ma odcinka testowego…

Marcin Dobrowolski (36): Trasa jest super! To będzie już trzeci nasz start w Magurskim, ale nie nastawiamy się na żadne ryzyko. Nasz podstawowy cel to przejechanie kolejnej porcji oesowych kilometrów i oswojenie się z nowym dla nas autem.

Ariel Piotrowski (39): W stosunku do pucharowej trasy Rajdu Magurskiego sprzed dwóch lat są teraz spore nowości i zmiany. Co do warunków – wolałbym prawdziwą zimę, a nie śnieg na przemian z asfaltem. To zapowiada loterię z doborem opon.